Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance is dood, lang leve Trance
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sh!fty
where's the booz?



Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel

quote:
Originally posted by Phortastic
lol das een joke right?


Helsloot was vroeger 1 van men favo Djs toen ik nog echt into trance was.
In Trance We Trust 007 en Capital vind ik trouwens nog steeds sterke mix albums van hem. Respect voor die kerel.



nope geen joke, maar bedankt voor de info

Old Post Feb-21-2006 22:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Sh!fty Click here to Send Sh!fty a Private Message Add Sh!fty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by Eagle`
Ben jij dan van die mening Benny ?


Ja, maar zo'n post was te verwachten, ofwel van u ofwel van iemand anders. Alhoewel ik TE van deze maand heel goed vond (zowel op organisatorisch als muzikaal gebied), zijn er maar weinigen die die mening delen hier. In mijn ogen is TE, zoals Misja zegt, het trance-feest bij uitstek in Nederland. Ik zou niet weten welk ander er in de buurt komt.

Old Post Feb-21-2006 23:26 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by CygnusX
Ja, maar zo'n post was te verwachten, ofwel van u ofwel van iemand anders. Alhoewel ik TE van deze maand heel goed vond (zowel op organisatorisch als muzikaal gebied), zijn er maar weinigen die die mening delen hier. In mijn ogen is TE, zoals Misja zegt, het trance-feest bij uitstek in Nederland. Ik zou niet weten welk ander er in de buurt komt.


De vraag is maar hoeveel mensen van die 30000 daar echt voor TRANCE komen en hoeveel komen er om gezien te worden om of te kunnen vertellen aan hun vrienden dat ze er geweest zijn?


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Feb-21-2006 23:30  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by CygnusX
Ja, maar zo'n post was te verwachten, ofwel van u ofwel van iemand anders. Alhoewel ik TE van deze maand heel goed vond (zowel op organisatorisch als muzikaal gebied), zijn er maar weinigen die die mening delen hier. In mijn ogen is TE, zoals Misja zegt, het trance-feest bij uitstek in Nederland. Ik zou niet weten welk ander er in de buurt komt.

als dat zo is, is het maar triestig gesteld met echte trance


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Feb-22-2006 00:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Ik vind Trance Energy ook verre van het Trance Evenement bij uitstek... Het is wel leuk, en er wordt trance gedraaid... Maar er is ook op trance gebied zoveel meer te beleven! Persoonlijk vind ik die Tiesto In Concerts zuiverdere trance dan Trance Energy van tegenwoordig. Maar daarnaast nog de Intuition feestjes en dat soort dingen, de ISOS tour, de Armada (boot)feestjes, de LEF tour (ook al was dat geloof ik niet zo'n heel groot succes)... Zelfs Nexus vroeger... Het verschilt allemaal een tikkeltje van elkaar, maar het is WEL allemaal trance, en ik heb me vaak beter vermaakt dan op Trance Energy...

Verder sluit het Misja verhaal wel redelijk bij mijn idee-en aan.

Old Post Feb-22-2006 00:45 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

als er iets dood is op dit moment, is het wel de pure techno, en niet de trance


___________________

Old Post Feb-22-2006 08:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind Trance Energy ook verre van het Trance Evenement bij uitstek... Het is wel leuk, en er wordt trance gedraaid... Maar er is ook op trance gebied zoveel meer te beleven! Persoonlijk vind ik die Tiesto In Concerts zuiverdere trance dan Trance Energy van tegenwoordig. Maar daarnaast nog de Intuition feestjes en dat soort dingen, de ISOS tour, de Armada (boot)feestjes, de LEF tour (ook al was dat geloof ik niet zo'n heel groot succes)... Zelfs Nexus vroeger... Het verschilt allemaal een tikkeltje van elkaar, maar het is WEL allemaal trance, en ik heb me vaak beter vermaakt dan op Trance Energy...

Verder sluit het Misja verhaal wel redelijk bij mijn idee-en aan.


This man knows what he's talking about, en ik ga ermee akkoord. Ik ging naar Trance Energy om trance te horen, en trance heb ik enkel maar gehoord van de heren Schulz en O'Neil. Een klein beetje bij Armin, maar de rest springt allemaal op de tech-trance bandwagon. Begrijp me ni verkeerd, ik vind tech-trance best wel goed, en naar M.I.K.E. ga ik bvb luisteren om tech-trance te horen, maar naar Armin en consoorten ga ik om trance te horen.

En geef me idd maar de Armada en Intuition-feestjes over Trance Energy any day.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Feb-22-2006 09:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by Xilver
This man knows what he's talking about, en ik ga ermee akkoord. Ik ging naar Trance Energy om trance te horen, en trance heb ik enkel maar gehoord van de heren Schulz en O'Neil. Een klein beetje bij Armin, maar de rest springt allemaal op de tech-trance bandwagon. Begrijp me ni verkeerd, ik vind tech-trance best wel goed, en naar M.I.K.E. ga ik bvb luisteren om tech-trance te horen, maar naar Armin en consoorten ga ik om trance te horen.


Idd, da vind ik ook... Al dat techtrance gedoe moeten ze maar aan de specialisten of grondleggers overlaten, als je Armin ziet moet ie verdomme zuivere trance draaien

Old Post Feb-22-2006 10:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind Trance Energy ook verre van het Trance Evenement bij uitstek... Het is wel leuk, en er wordt trance gedraaid... Maar er is ook op trance gebied zoveel meer te beleven! Persoonlijk vind ik die Tiesto In Concerts zuiverdere trance dan Trance Energy van tegenwoordig. Maar daarnaast nog de Intuition feestjes en dat soort dingen, de ISOS tour, de Armada (boot)feestjes, de LEF tour (ook al was dat geloof ik niet zo'n heel groot succes)... Zelfs Nexus vroeger... Het verschilt allemaal een tikkeltje van elkaar, maar het is WEL allemaal trance, en ik heb me vaak beter vermaakt dan op Trance Energy...


Ja, persoonlijk vond ik TiC ook beter de TE, maar ik bedoelde dat TE het bekendste en grootste jaarlijkse feest was. Vergeleken met Innercity, Sensation, ... Maar ik begrijp wel dat de kleinere feesten (Asta, Intuition, ...) meer in de smaak vallen bij mensen hier.

quote:
Originally posted by djcresto
De vraag is maar hoeveel mensen van die 30000 daar echt voor TRANCE komen en hoeveel komen er om gezien te worden om of te kunnen vertellen aan hun vrienden dat ze er geweest zijn?


Ik denk dat de meerderheid gewoon komt om zich goed te amuseren en dat de muziek of het gezien worden door je buren bijkomstig is. Wij (=die bijna puur voor de muziek gaan) zijn maar een minderheid.

Old Post Feb-22-2006 11:09 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind



Registered: Jun 2005
Location: Belgium

Ben der ook met ei mee eens. Maar k'vind het beetje repetitief aan't worden constant horen, trance is dood, vroeger was alles beter, bla bla bla,... Met zo een ingesteldheid gaan we der inderdaad niet op vooruit. Maar who gives, voorlopig zijn der nog genoeg grote superfeesten waar redelijk wat trance wordt gedraaid (18 Years Illusion, Tomorrowland deels, Sensation deels, Armin Only, TE, United in Trance events) en der staan toch weer een hele boel toffe (trance) parties aan te komen (kijk maar naar mijn sig ).

Veel trance-only nights zijn er wel niet maar hetzeldfe geld eigenlijk voor andere stylen, gans de night jump hoor je ook niet in zo veel plaatsen (komt dan wat hardstyle, French tek, soms eens zelfs wat hardtrance bij). Okee k'moet het ook niet te rooskleurig zien maar zeggen trance=dead no way


___________________

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post Feb-22-2006 11:09 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Synthesia


Veel trance-only nights zijn er wel niet maar hetzeldfe geld eigenlijk voor andere stylen, gans de night jump hoor je ook niet in zo veel plaatsen (komt dan wat hardstyle, French tek, soms eens zelfs wat hardtrance bij). Okee k'moet het ook niet te rooskleurig zien maar zeggen trance=dead no way


French Tek vind ik al even erge Foormuziek als Jump en op kleinere locale jongerfuiven is Jump nog stevig vertegenwoordigd. Jump is na Dance verdekke en Belgisch export product geworden of wij er als BETA's daar fier op moeten zijn is een andere zaak


Maar kijk naar België, iedereen die hip is vind Trance pasée en huppelt vlijtig mee met de Minimal, Breakcore en Electro wagon...maar als de dj trance-klassiekers (opgepast relatief begrip) zoals Universal Nation, The Orange Theme, Carte Blanche, Gouryella, etc begint te draaien vergeten ze toch allemaal stiekem hun "trance is zo pasée" principe".
Zelfs op Qlimax waar veel "ruige" jumpers trance muziek maar voor janetten vinden was er toch redelijk wat gejuich toen DJ Scot Project een paar toontjes van Luvstruck liet horen. Ok ik moet toegeven dat het allemaal oudere nummers zijn die ik opnoem, maar ik denk ook dat meeste nummers nu gewoon minder blijven plakken omdat er ondertussen al zoveel zijn.


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Feb-22-2006 17:58  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You



Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium

GOA TRANCE FTW!!!


___________________

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Feb-22-2006 18:01 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance is dood, lang leve Trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID the Track of DJ Luna's trailer (Hot!) [2005] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackK90 - "Genetik" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!