Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie zijn er nou allemaal dj?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Hmmmwah, ik draai sinds 3 weken, dus ben nog goed aanet oefenen . Enne style, vooral hardtrance, maar weet eigenlijk nog nie echt welke kant ik op wil, misschien wordt et wel techno, is denkik toch de muziek van de toekomst

Old Post Jan-23-2002 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by New Wave
wild ehet net posten, BACK TO TOPIC!
HENKIE, DELETE EFFE DE POSTS VAN OPTI EN MIJ!

als dat lukt met die verknaakte server van TA zou ik het wel doen, maar het is ondoenbaar om dingen te wijzigen tegenwoordig

back to topic

Old Post Jan-23-2002 13:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ikke ben ook dj :-D, op me site staat ook een promo mxije om je een kleine impressie te geven -->http://members.home.nl/djsiesta/

ik vind progressive/trance/techno en uplifting de lekkere ste muziek, en deze draai dus ook meestal

GreetZ GERRIT!!

Old Post Jan-23-2002 15:18 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Begin steeds meer te draaien...kan er nog geen zak van maar ja...iedereen moet ergens beginnen (en op die zieleige feestjes waar je het leert merken ze het verschil nie)

ben nog wel 110% rookie

Greetz Muppet

Old Post Jan-23-2002 15:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

Ook ik kom net om de hoek kijken, zeer binnenkort komt mijn bestelling binnen (2 SL1200's) en dan gaan we er flink tegenaan. Ik denk wel dat het goedkomt. Ik heb al wat contacten en bovendien ben ik supergemotiveerd. Check trouwens http://www.blighty.cjb.net voor mijn page. Hier kunnen mijn eigen cd's (JAJAJA) gedownload worden.

Greetz,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Jan-23-2002 15:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
ps...ik in ieder geval niet ik hou me meer met het managen van dj Antiphus bezig lol

Dan mag je wel eens op cursus 'hoe promoot ik mijn vriendje het beste'
Ik dacht dat je een demo zou sturen?!
wij hebben altijd gastdj's, maar zonder demo geen draaiplek, lijkt me logisch...

Old Post Jan-23-2002 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Hoi,

Ik draai nu al 2,5 jaar, heb wel s op feestjes gedraaid etc. maar ik heb niet echt de tijd om ergens een residency te krijgen. Ik ben meer de eeuwige "bedroom-dj"
(Dat wil niet zeggen dat ik niet in een club wil draaien) Mijn stijl varieert van 'progressieve' trance tot 'progressieve' house. Melodieus en lekker diep dus. K Vind het gewoon een zeer relaxte hobby

greetz

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Jan-23-2002 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Dan mag je wel eens op cursus 'hoe promoot ik mijn vriendje het beste'

stuur donna daar dan ook ff naar toe,missp en donna samen naast elkaar in de schoolbank,whoej!

nog steeds bezig aan die lange,kouwe en harde weg te timmeren.Zoals vele.
Tip voor de beginners: mocht het nou opeens goed gaan,bereid altijd voor op een eventueele terugval,anders komt ie zo hard aan
(spreek uit ervaring).

Joh,over een paar jaar zitten eye-riz,bellie,antiphus,haze,mijzelf en vele andere van ta standaard in het bookings lijstje van id&t,mark my words

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-23-2002 17:25 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Nou, ik weet niet of ik dat wel zou willen

wat RV zegt is waar, na zonneschijn komt ook weer regen , dus wees niet teleurgesteld als het een poosje wat minder gaat (gaat zo bij iedereen). Maar aan de andere kant: het ligt er maar aan waarvoor je het doet... ik heb een tijd een residency gehad, maar dat is ook niet alles. Nooit meer zomaar uitgaan, altijd gebonden aan die ene club. Je weekend daarom heen plannen. Nee, geef mij het draaien op feestjes maar, veel leuker!
Ik heb 1 keer het geluk gehad dat ik samen met Per en Armin van Buuren mocht draaien, maar ik zal niet zielig in een hoekje zitten als dat niet vaker gaat gebeuren. Je moet er zelf ook wat aan doen (demo's rondsturen) en daar ben ik beetje te lui voor. Dus als het niet meer gebeurt, heb ik dat aan mezelf te danken

Old Post Jan-23-2002 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Je moet er zelf ook wat aan doen (demo's rondsturen) en daar ben ik beetje te lui voor

Lol,dat ken ik
Ergens in december kreeg ik intresse van een promoter,moest alleen nog ff demotje opsturen..demotje is al 2 weken klaar en nog steeds niet gestuurd

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-23-2002 17:54 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ben nu al een jaartje bezig met draaien, ik heb al veel op feestejes van vrienden gedraaid. en over een tijdje moet ik draaien in een jeughonk. het lijkt me leuk om een resident ergens te zijn, gewoon beginnen in een lokale disco en hopen dat je ooit wat verder komt.

van de zomer heb ik in een discotheek in belgie gedraaid, de resident dj was super positief over mij, hij zei allemaal ja we gaan een keer in antwerpen draaien met yves de ruiter. ook nog me demo cd gegeven vond ie ook prachtig. nooit meer iets van gehoord. maar ja gewoon blijven proberen.

over paar weken is in de buurt dj contest, ik weet nog niet of ik meedoet omdat ik nog niet een eigen stijl heb. ik vind alles leuk om te draiien van progressive tot hardhouse. ook kan als ik techno draai me 2 technics en me dj cd speler tegelijk laten draaien. het probleem is dat als je nog geen eigen style heb, dat je veel platen moet kopen. ik heb dus een paar club platen een paar techno een paar hardhouse. maar niet genoeg van 1 style om een volledige mix te maken.

Old Post Jan-23-2002 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
haha

Zo dit is wel een boeiend thread!

Ik vroeg het me ook al af wie hier nu allemaal echt draaien.

Ikzelf draai nu ongeveer 4 maanden, en ik moet zeggen er zit een goede stijgende lijn in! inderdaad zo zijn ups en downs, maar het zijn gelukkig steeds vaker ups! ik draai vooral de betere trance, dus niet de teveel en te makkelijk in het gehoor liggende trance. En draai ook beetje beuktrance, van de voor de djs onder ons wel bekende label tracid traxx, pulse & overdose.

kben nu nog een echte bedroom dj maar heb al wat 'boekingen' voor feestje van kennissen
Khoop natuurlijk dat dit resulteerd in een residentie ofzo ergens ! maar dat zal wel niet
Maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik deze hobby maar kan blijven uitoefenen, want ik ben echt een draai-addict!

PS. Trancefool. naar welke platenzaken ga jij vooral aangezien je ongeveer dezelfde stijl hebt als ik?

greetzz

Old Post Jan-23-2002 19:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie zijn er nou allemaal dj?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Sample - 2001 Track with Male Vocal [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStyle of Eye feat. Paola Ratclif - Gioco (Style Of Eye Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:26.

Forum Rules: