Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mijn frustraties over kettingmails...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Nou die signature kwam niet echt goed over.....

Old Post Jan-25-2002 10:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Meestal krijg je allemaal dezelfde, maar kreeg vandaag is een andere

Hallo mensen graag vragen wij jullie bij deze even de aandacht voor een hele goede vriend van ons.
Wij zijn Arnold en Marloes en afgelopen zaterdag is ons vriend en Neef het slachtoffer geworden van zinloos geweld. Bart is 16 en heeft net een scooter hij is er die zaterdagnacht van af geslagen en meerdere malen met een schroevedraaier in zijn rug gestoken. Hij is niet dood maar is zwaar gewond, hij heeft veel pijn en ligt op dit moment op de IC in Den Haag. Wij hebben een email geopend voor Bart (het slachtoffer) en hopen dat jullie allemaal wat willen mailen voor hem ook al kennen jullie hem niet maar dit zal hem goed doen als hij dadelijk van ons een map krijgt met op elk blad een andere reactie van een andere persoon!!!
Ook willen wij zo laten zien dat zinloosgeweld moet stoppen!!!
het emailadres is [email protected][/email]
Dus reply dit mailtje niet want anders komt het op mijn eigen mail!
Ook hoop ik dat jullie deze mail wil doorsturen naar iedereen uit je adressenbestand.

Oh ja de meeste van jullie kennen me niet maar we hebben jullie emailadres gekopieerd uit alle forwardjes sorry daarvoor maar we wilde dit ff kwijt.

Het emailadres is dus [email][email protected]
ook kan je op een site kijken www.cu2.nl/zin-loos-geweld

Alvast bedankt voor je medewerking

Groeten,

Arnold en Marloes

Old Post Jan-25-2002 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

neeeee he, nou heb ik de afgelopen 2 dagen deze meel (het HELE stuk van JUNKX dus, van A tot Z al 2 keer gekregen....

de eerste op PRECIES dezelfde dag als dat deze thread geopend werd.. zucht

greetz kolkiewolkie

oh ja, newwave, sorry dat ik nou een post doe bij een 'niet trancethread', ik weet dat ik beloofd heb dat een week niet te doen...

Hard = goed

Old Post Jan-26-2002 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

oh ja, newwave, sorry dat ik nou een post doe bij een 'niet trancethread', ik weet dat ik beloofd heb dat een week niet te doen...

[off-topic mode: ON]
pas der op hoor ik hou je in de gate
[off-topic mode: OFF]

Ik kreeg vandaag toevallig een mailtje:

FWD:Ik zal nooit zonder je kunnen 26 Feb 10K

hij was nog van een gozer ook.......wil wil hem hebben?

Old Post Jan-26-2002 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by New Wave

YUCH, echt zulke crap gekregen van een gozer??

nee, khoeffum nie

Hard = goed

Old Post Jan-26-2002 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave

stuur m es naar mij elfje..

Old Post Jan-26-2002 18:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hij is niet dood maar is zwaar gewond, hij heeft veel pijn en ligt op dit moment op de ICin Den Haag.
zozo.. op Innercity!! tja als je ergens dood moet gaan is dat toch nog niet zo erg!
maar ik heb zelf echt een scheithekel aan die doorstuur mail..!! ik had die lijst van petrus naar een meisje gestuurd die ik kende, zij vond ze blijkbaar zoooo leuk dat ze em naar al haar vriendinnen heeft lopen sturen en die ook weer.. mijn eigen mail heb ik nu ongeveer al 15x terug gekregen!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Last edited by TimeportE on Jan-26-2002 at 19:31

Old Post Jan-26-2002 19:21  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Intensive Care aap

Old Post Jan-26-2002 19:37 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Optimus
Intensive Care aap

owwwwwww, ik dacht all.... whehe

Old Post Jan-26-2002 19:42  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Zow ff ouwe thread opgraven

Kwam deze link tegen en vond hem in deze topic passen

Hopelijk wordt dit het nieuwe wapen in de strijd tegen de zinloze, fantasieloze, kleurloze, geurloze, ect,ect kettingmails.

Old Post Mar-22-2004 10:21 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

ik krijg geen doorstuur mail meer dusss...

Old Post Mar-22-2004 11:20  Aruba
Jappio
.

Registered: Dec 2001

miss piggy is toch niet zo erg?

Old Post Mar-22-2004 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mijn frustraties over kettingmails...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Track 8 [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Punk" (DJ Icey Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:00.

Forum Rules: