|
Ik speel ook met de gedachte om hier naartoe te gaan, daar ik Armin in Larocca gemist heb Dacht da'k op de affiche 18 maart 2006 had zien staan, geluk da'k op de site van Larocca ging checken, anders stond ik daar deze avond naar David Guetta te staren Niet echt m'n ding, een gelukje dus, maar heb armin wel gemist FredNova liet in de post van Armin @ Larocca weten dat hij nog 3 keer naar belgie ging afzakken, dus toch nog wat opgelucht
Enfin, ik heb hier wel zin in 
___________________
|