|
| quote: | Originally posted by Blik
dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor
ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat |
Yepz, Armin is tha men, much better als tiesto en pvd
___________________
I hate the global warming hoax
|