ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel"
voor de rest is hij wel cool hoor
ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo
ennu...met vernieuwend bedoel ik: hij draaide zaterdag een 2 uren set en ik heb welgeteld 3 of 4 (!!!!) platen herkend! en dat etrwijl ik denk ik 90% van zijn livesets heb! dat vind ik dan wel een megaprestatie
maar zoals ik al zei: `je moet m gewoon live gezien hebben´ nehneh Blik
Oct-31-2001 19:03
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo
ennu...met vernieuwend bedoel ik: hij draaide zaterdag een 2 uren set en ik heb welgeteld 3 of 4 (!!!!) platen herkend! en dat etrwijl ik denk ik 90% van zijn livesets heb! dat vind ik dan wel een megaprestatie
maar zoals ik al zei: `je moet m gewoon live gezien hebben´ nehneh Blik
Jezus Miepie (k)... Je hebt echt lopen graven in het archief ofnie.
DATA: Feb-24-2001 20:24
Maar goed, m'n mening blijft onveranderd. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat z'n DJ skills van hoog niveau zijn, maar dat ik zijn platen keuze over het algemeen RUK vind. Het is gewoon te rustig... Misschien kun je me een keer op andere gedachten brengen....
Maar je hebt t wel leuk gehad????
(k)
Oct-31-2001 19:40
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor
ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat
lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje
Oct-31-2001 23:33
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje
see 4 yourself
Nov-01-2001 03:03
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Blik
dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor
ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat
Yepz, Armin is tha men, much better als tiesto en pvd
Nov-01-2001 07:31
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
en weer zegeviert de dictatuur
Nov-03-2001 03:45
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus en weer zegeviert de dictatuur