Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > religion à l'école
Devrait-on interdire la pratique des religions dans les écoles
You do not have permission to vote on this poll.
oui 14 50.00%
non 11 39.29%
jmen goal 3 10.71%
Total: 28 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aquarian
king of no pants

Registered: May 2005

Les armes dans les ecoles c'est completement absurde. Tant qu'a y etre pkoi pas se partir une religion ou y faut se promener avec une AK-47 en tout temps?

Dac, on leur donne le droit a leur religion, mais s'il veulent pas respecter les regles de l'etablissement, il n'ont qu'a ne pas aller a l'ecole ou faire leur cours par correspondance. Y'a pas de raison pourquoi nous on devrait sacrifier notre propre droit a la securite pour combler a leur demandes. Le respect ca va dans deux sens. Nous on les respectent, alors eux ils se doivent de respecter notre societe aussi, puis ca sa veut dire pas de couteaux.

Old Post Mar-07-2006 18:31  Canada
Click Here to See the Profile for Aquarian Click here to Send Aquarian a Private Message Add Aquarian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PIPER3112
p€uRf $qu@Ð

Registered: Mar 2005

au moins ils ont pas le droit de porter leur épée dans un avion

Old Post Mar-07-2006 19:00  Italy
Click Here to See the Profile for PIPER3112 Click here to Send PIPER3112 a Private Message Visit PIPER3112's homepage! Add PIPER3112 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Anne
anne la banane

Registered: Oct 2005

ca s'arrêtera jamais...la y sont a la cour suprême car les travailleurs en construction ne veulent pas mettre le casque de sécurité a cause de leur turban

Old Post Mar-07-2006 21:10  Canada
Click Here to See the Profile for Anne Click here to Send Anne a Private Message Add Anne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
heroon
RÊVE PAS.

Registered: Nov 2004
mon dieu hahaha

0 turbans sur mes chantiers.

* architectural weapon designer

Old Post Mar-07-2006 21:11 
Click Here to See the Profile for heroon Click here to Send heroon a Private Message Add heroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
j@y
p€uRf $qu@Ð

Registered: Sep 2002

moi ma religion c'est de fumer des gaunes a tout les jours a 3 heures

jpeu tu me lighter un gaune dans classe tsé?
c'est bin moin dangeureu qu'un criss de couteau

Old Post Mar-07-2006 21:20  Canada
Click Here to See the Profile for j@y Click here to Send j@y a Private Message Add j@y to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PIPER3112
p€uRf $qu@Ð

Registered: Mar 2005

on gaune toute dans les classes moi et jay

Old Post Mar-07-2006 21:23  Italy
Click Here to See the Profile for PIPER3112 Click here to Send PIPER3112 a Private Message Visit PIPER3112's homepage! Add PIPER3112 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bronze
YESSS

Registered: Jan 2004

fuk off, si y mettent pas de casque jespere qui sont pas couvert par les assurances...

Old Post Mar-08-2006 03:05  Brunei
Click Here to See the Profile for Bronze Click here to Send Bronze a Private Message Add Bronze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mekroon
p€uRf $qu@Ð

Registered: Mar 2002

hahahahha laffaire de pas de casque a cause des turbans
pourquoi ils veulent quon les trouve niaiseux à ce point la????
moi ma religion c dme promener la graine a lair pi de tailler nimporte quelle fille je veux... jpeux tu aller en cours suprême pour ça hahahahahaha

Old Post Mar-08-2006 03:24 
Click Here to See the Profile for Mekroon Click here to Send Mekroon a Private Message Visit Mekroon's homepage! Add Mekroon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > religion à l'école
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew progressive house track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChicken Lips - "He Not In" (Stanton Warriors She Not In Edit) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:35.

Forum Rules: