Tja, effe naar het zuiden rijden lijkt aantrekkelijk maar al die files en niet bestaande parkeerplaatsen zijn rete irritant. Vanaf Hoorn/Den Oever rij je zo Friesland binnen en afgezien van een paard en wagen zijn de wegen leeg. Parkeren bij de boer
ze halen jammergenoeg weer allemaal dezelfde djs van stal. paar leuke groove djs voor feesten in de zon zou niet slecht zijn
vorig jaar armin op sensation en dag daarna op dancetour leeuwarden... dit jaar ferry corsten op sensation... dag erna op dancetour leeuwarden?? als t maar niet tiesto is, dan wordt t zo triest druk...
Last edited by HBtje on Mar-13-2006 at 07:52
quote:Originally posted by FunkySimon er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie en nee het is niet armin Jean
Nah, toch wel leuk dat er ook eens een keer in Eindhoven een dergelijk parijtje wordt gegeven.
quote:Originally posted by FunkySimon er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie en nee het is niet armin Luna, Pavo, Dana, Tiesto , Ferry, Gielen?
hehe meen mij ook nog een trance energy te herinneren waar pavo en max b grant stonden geprogrammeerd
Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn
quote:Originally posted by jp Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn hehe ja en techno draait hij niet eens zo onverdienstelijk...
Op Q-Base bijvoorbeeld
quote:Originally posted by FunkySimon er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie en nee het is niet armin en nu wil ik weten ook
Johan Gielen