DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!!
Jan-27-2002 11:21
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Little Theseus Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude)
Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch?
fuck, en ik maar denken dat je ergens in (provincie) Utrecht of Gelderland woonde
je zit niet eens zo ver van me af whahaha
Jan-27-2002 11:35
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh.. lukt het niemand op henkie en siesta na dan om de map weer up te loaden want er zijn veranderingen op getreden!! of is de server te traag!!
Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw
Jan-27-2002 12:16
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by magrec Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw
eeeh *oeps*
Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan
De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe...
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by magrec Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...€175000 en hijs van jouw
uuh.. heeft dus wel iedereen zijn eigen plaats derop gezet?? ik zie namelijk geen veranderingen
de site is gekicked!!! damn, eff kijken waar ik die map nu kan zetten, moeten we weer opnieuw beginnen
De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe...
grrr...naja dan verander ik dat wel weer moet ik wel weer het plaatje hebben.
Jan-27-2002 14:28
TimeportE
... Addicted Yet ?
okeej.. ik heb nieuwe ruimte gevonden..
hopelijk gaat het deze keer beter
*edit* waarom is het niet mogelijk om een pic direct te linken naar een tripod site.. beetje een geocities syndroom
ach ja.. gebruik deze ruimte maar dan uplaod ik em wel naar mijn persoonlijke site als ie klaar is