Die dromerig trance mis ik ook... het is vaak ook gewoon de simpelheid van die nummers.. Als je bijvoorbeeld de wat oudere Magik's en ITWTrusts ff checkt... hebben die echt een "warm, knus " gevoel , niet te druk, echt vette melodien.. etc... geproduceerd ook met simpele apparatuur.. nu is het vaak ook veel "scherper, afgewerkt" geproduceerd. en het is ook vaak wat harder of richting progressive. De "huidige" trance vind ik echt niet minder.. maar gewoon anders
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.... zat gister nog ff een oud ceedeetje te luisteren en das echt superrelaxed....
mis dat nu af en toe wel eens ... well hell
nu we het toch over oudere trance hebben (geen zin nieuwe thread te openen): weet iemand nog een feest waar wat oudere trance gedraaid gaat worden(dus minder gebeuk, ondanks dat ik dat ook wel vin roeleren ) of bij welke deejay ik dan eens moet wezen??? moet in maart of april zijn..... (ik heb mun redenen)
greetz kolkiewolkie
Jan-28-2002 07:07
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Als je een beetje rustige muziek wil horen, moet je eens een keer naar Offcorso gaan in Rotterdam. Het is geen chill muziek hoor! maar wel hele relaxte music die ze draaien daar. Ook best onbekend, is wel tof soms heb je een avond dat je echt alleen maar nieuwe nummers hoort. (nou ben ik ook niet echt een kenner).
Maar het is in iedergeval zeker de moeite waard.
Mzzlz
Feb-06-2002 14:52
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by stampertje Als je een beetje rustige muziek wil horen, moet je eens een keer naar Offcorso gaan in Rotterdam. Het is geen chill muziek hoor! maar wel hele relaxte music die ze draaien daar. Ook best onbekend, is wel tof soms heb je een avond dat je echt alleen maar nieuwe nummers hoort. (nou ben ik ook niet echt een kenner).
Maar het is in iedergeval zeker de moeite waard.
Mzzlz
Plus ze hebben daar meestal doodeweeks bekende dj's zo komt deze maand Johan Gielen geloof ik. Nou weet ik dat het niet super s maar toch. Volgende maand Marco V en dat is dus wel de moeite waard
Feb-06-2002 15:15
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Plus ze hebben daar meestal doodeweeks bekende dj's zo komt deze maand Johan Gielen geloof ik. Nou weet ik dat het niet super s maar toch. Volgende maand Marco V en dat is dus wel de moeite waard
Idd, en misschien ook nog leuk om te vermelden... De vrouwen daar zien er ook nie verkeerd uit
Feb-06-2002 15:31
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
he stampertje, attent dat je daar nu nog op gereageerd heb (wast al weer bijna vergeten
thanx ook, alleen stuit dit nou net ff weer op een iets te groot probleem mbt. praktische uitvoerbaarheid (mooie zin he, krijg je als je verslagen voor bedrijven moet maken ). Die praktische uitvoerbaarheid slaat dan weer op het feit dat rotterdam op zon 200 km van mijn schitterde dorpie is....
dat heen en weer a 40 cent (oudhollandse centen dus) de km komt op een xtra kostenpot van zeg 160 oudhollandse pieken, en das toch wat veel voor een avondje weg....
thanx anywayz
greetz kolkiewolkie
Feb-06-2002 15:48
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
^ ja met zon bakkie vraag je ook wel om een behoorlijke draaikolk in je benzinetank. Hele gaafe wagen trouwens...
Feb-08-2002 20:36
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by stampertje ^ ja met zon bakkie vraag je ook wel om een behoorlijke draaikolk in je benzinetank. Hele gaafe wagen trouwens...
... ja, daarom staat die zin er ook onder
atjow & l8er
edit: geniet er nog maar ff van want henkie zit te zeuren dat ie zo groot is en dergelijk
binnenkort issie dus weer weg
Feb-08-2002 20:56
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
edit: geniet er nog maar ff van want henkie zit te zeuren dat ie zo groot is en dergelijk