Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Laszlo
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av
Jag tror och hoppas att jag kommer få en mjuk övergång så jag slipper all ångest som många verkar ha...50% arbete och 50% skola som sakta övergår helt till arbete...verkar vara lättare att ta...
Registered: Dec 2003
När börjar deltidsgiget?
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Mar-16-2006 15:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden
Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född
När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden
Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född
När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.
Bor icke hemma...flyttade hemifrån för tre år sedan. Skulle aldrig få för mig att flytta hem igen, inte till den råtthålan. Inte för att Växjö är någon världsmetropol, men i rydaholm är det fan lika dött som i en kista...
Mar-16-2006 17:37
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
grattis
har nu vart och jobbat i drygt ett år, och inser nu att skolan är for the win