Originally posted by jofawe
Hmm.. nån som vet med säkerhet vart det blir än?
jag hörde nått om ett gammalt gay-hak
Jag tror du syftar pa Tip Top som ligger pa Sveavagen. Det ar en javla sylta kan jag lova..
Mar-18-2006 10:56
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Om det blir gamla Tip Top (som numera heter Rio) så hoppas jag att någon bra lösning görs för dansgolvet. Fett irriterande att lokalen delas i mitten av en massa pelare. Exempel skulle kunna vara att vända dansgolvet ett kvarts varv så man har DJ'n mitt emot baren istället för att ha DJ'n stående som när Insigma lirade.
batteries not included.
- dave
Mar-18-2006 12:13
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
men rio ligger på söder.. det jag hörde om är på riddarholmen..
Mar-18-2006 12:22
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
rio ligger inte på söder, rio ligger ca. 4 minuters promenad från Hötorget och senast jag kollade hade dom inte flyttat Hötorget till söder
Joffsan du va ju på insigma, det var på rio dom lirade!
batteries not included.
- dave
Mar-18-2006 13:33
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Vizay
rio ligger inte på söder, rio ligger ca. 4 minuters promenad från Hötorget och senast jag kollade hade dom inte flyttat Hötorget till söder
Joffsan du va ju på insigma, det var på rio dom lirade!
jag hittar lika bra i stockholm som på månen .. typ.
fick för mig att det ligger på söder, men det ligger väl på den gatan där alla andra ställen ligger med väl.. eller är jag helt lost?
Rio är väl sjysst.. alltid kul med "flickor" som beställer öl med MÖRK röst..
Mar-18-2006 13:35
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
riddarholmen då kan det tänkas vara riddarkällaren där klubben metropolis höll till förut, helt ok lokaler, nice gård.
Mar-18-2006 13:35
wingman
Junior tranceaddict
Registered: Jan 2005
fast rio skulle väl rivas och byggas om till något annat än uteställe? eller är jag ute på halt vatten igen?
edit: Jepp det ska byggas Lidl där istället, läste det i DN och länk till gaycommunityt Sylvester finnes Här
Känns som ett dåligt alternativ att ha Angel mitt i Lidls utbud av glansiga rosa förpackningar
Mar-19-2006 16:51
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Va skojigt!
hmm på fredag som premiären är? Kanske måste ragga någon som kan följa med mig
Mar-19-2006 18:11
Dragon Kick
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere"
Mar-19-2006 21:52
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Någon som kan svara på vart åldersgränsen kommer hamna?
Vill hemskt gärna vara där redan på "la premiere"
Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P
Mar-19-2006 22:28
Dragon Kick
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Pjox
Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas på att det är 18 då det blir mindre problem för mig :P
Hehe, okej
Ja, hoppas verkligen att det blir 18 år, måste ju ett ställe att dra till under sommaren
Mar-19-2006 23:10
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Tar de här i officella tråden också =)
Välkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremiär på fredag 24 mars. Klubben kommer att hålla till i nyrenoverade restaurang Riddarkällaren på Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit där på gayklubben Lino (lördagar) eller indieklubben Metropolis. Efter nyår har ny ledning tagit över och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och bättre ljud & ljus.
ANGEL är tänkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt välkomnar vi en bred, öppenhjärtig och tolerant publik. Vi har också valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmiljö. Hos oss gäller nolltolerans. Vi värnar om dig som gäst och vill att du ska må bra!
På smygpremiären tänkte vi vara lite extra generösa och bjussa de 300 första gästerna på fri entré, så häng på låset om du vill få en friplåt till ANGELs första kväll, Vi öppnar redan kl 22 och stänger 03. På trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE från Åbo samt resident Johnny Boy och på housegolvet Henrik Tornberg från Sylvester. För lasern tackar vi Filip "Laserboy".
Färdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter spärrarna, ta till höger mot Riddarholmen, höger igen, titta rakt fram, kisa om du glömt glasögon.. Jajamän, du har hittat rätt!
Välkommen till ANGEL önskar
Staffan, Johnny och Bernhard