Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws En verder denk ik dat je er als bezoeker geen drol van zult merken of het nu 'Everybody' heet of 'This is'


Tijd voor iets nieuws kan, maar ik was wel een fan van Everybody. Waarom iets nieuws als je al iets koleregoeds hebt? Maar oke, de laatste Everbodies haalde het niet bij de edities met Lawler, Sasha & Deep Dish.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Mar-24-2006 21:27 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZZandirt
Checkmate



Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom iets nieuws als je al iets koleregoeds hebt?



hence Progressive

rock 'n' roll was in 1958 ook koleregoed..ghehe gelukkig zijn er mensen die wel durven om door te ontwikkelen..


___________________

Old Post Mar-26-2006 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for ZZandirt Click here to Send ZZandirt a Private Message Add ZZandirt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ben nog steeds niet in Now & Wow geweest en dankzij Armin gaat het weer niet gebeuren

Old Post Mar-27-2006 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real



Registered: Sep 2005
Location: Breda, the Netherlands

Maar eens even bumpen

Weet iemand hoe laat iedereen draait? Wil natuurlijk wel alle 7 uur meemaken maar weet niet of ik dat ga trekken

Vind trouwens dat Sander maar een site met weinig info heeft...

Old Post Apr-25-2006 17:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rubenderonde
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Rotterdam,Netherlands

Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is..


___________________
http://www.rubenderonde.nl
http://www.myspace.com.rubender

Old Post Apr-26-2006 07:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rubenderonde Click here to Send Rubenderonde a Private Message Visit Rubenderonde's homepage! Add Rubenderonde to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is..


Omdat?
1) het een kuttent is
2) R'dam te ver weg is...

Leg uit!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-26-2006 16:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ik vind now en wow toch best vette tent.

locatie is prachtig, en speciaal. Als je binnenkomt ben je ook echt ergens binnen. sluitingstijd is ook om 6h wat ik zeker in vergelijking met panama toch groot pluspunt vind

alleen door het industriele character is het soms toch wat kil.

als je het qua publiek vergelijkt met de amsterdamse clubs dan ligt de gem. leeftijd wel wat lager. sfeer is verder goed, vooral vorig jaar met deep dish ging heel de toko echt los.

ben benieuwd hoe het vrijdag gaat worden


___________________

Old Post Apr-26-2006 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real



Registered: Sep 2005
Location: Breda, the Netherlands

Het was lekker! Heb heel de avond in de grote zaal gestaan van ongeveer 00:00 tot 5:15. Pete Tong en Sander gezien, man wat was dat lekker. Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd.

Alleen jammer dat ik Tom Novy heb moeten missen. Die heeft volgens mij in de andere zaal gedraaid, daar was het wat meer housy hoorde ik. In de grote zaal was het toch wat steviger.

De set van Sander was ook een stuk anders dan de sets die ik van hem op mn pc heb (wat er toch wel redelijk wat zijn).

Maar de sfeer was perfect. Heb echt geen moment stil gestaan, en dat geldt volgens mij voor meer mensen. En ik heb een This Is-shirt als souvenir

Old Post Apr-29-2006 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd.


haha die gast voor pete was ook sander. pearle opticien???


Maar feest was tof. Sander draaide top, pete eerste 45 min ruk daarna wel ok. Don Diablo die ook zwaar goed draaide. Aan het eind nog kei hard rage against the machine!

Minpunt was alleen dat ID-T het feestje organiseerde en niet de now-wow. Zodoende miste ik het N-W publiek en sfeer. Man-vrouw verdeling was ook dramatisch.

Wat ook wel geinig was dat Katja Schuurmans, Johnny de MOl en, TIjs Romer ff tijdje in de zaal stonden. damn die katja is echt zoooooo lekker.

Maatje van mij regelde met zijn grote bek ff een vip bandje zodoende een heel groot gedeelte van de avond gratis een nieuw soort drank genaamd colito gedronken. erg goei spul


___________________

Old Post Apr-29-2006 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real



Registered: Sep 2005
Location: Breda, the Netherlands

Nu ben ik ff in de war. Heeft Sander van 11 tot 1 gedraaid dan? Toen wij om iets over 12 uur aankwamen stond volgens mij niet Sander te draaien.

Ik wil wel weten hoe het nummer heet dat Sander in zijn tweede set als 2e nummer draaide (en dan reken ik JTV - Get It On niet mee). Dat was zo'n lekkere plaat!

Old Post Apr-29-2006 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

jah dat was zeker sander.


welk nummer was dat eigenlijk met de tekst club en in the rub. iemand enige idee was wel lekker nummer.


___________________

Old Post Apr-29-2006 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frenkieee
mighty real



Registered: Sep 2005
Location: Breda, the Netherlands

Die is zeker lekker: Kurd Maverick - The Rub

Maar ik vind het nog steeds raar. Had toch echt het idee dat toen ik binnenkwam Sander niet aan het draaien was. Ik heb er expres nog op gelet. Had Sander nog nooit in het echt gezien, maar vaak genoeg op foto's en degene die aan het draaien was leek er echt totaal niet op.

Ik begin echt steeds meer aan mezelf te twijfelen nu.

Old Post Apr-29-2006 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frenkieee Click here to Send Frenkieee a Private Message Add Frenkieee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknow track, one of the famous ones [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJean-Michel Jarre - Calypso, Pt. 2 (Remastered) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!