Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
quote:
Originally posted by Snakebyte
Uhm...ursäkta om jag missat nåt, men är där nåt som har med denna tråden att göra?
Jag hittade efter ett tag "2Tribe - Soul"-videon gömd under musikvideokategorin. Vet dock fortfarande inte vad det egentligen hade med tråden att göra.
Mar-25-2006 15:10
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
2 tribe är väl Snakebytes förra projekt?
___________________
Mar-25-2006 16:18
Snakebyte
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
2 tribe är väl Snakebytes förra projekt?
2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna låten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med då tänker släppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det står snakebyte i videon fortfarande....
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
quote:
Originally posted by Snakebyte
2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna låten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med då tänker släppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det står snakebyte i videon fortfarande....
Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde så
Kanske Aftonbladet var lata och inte orkade skriva in ditt namn?
Mar-25-2006 17:00
Snakebyte
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
quote:
Originally posted by NooN
Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde så
Jag ska som sagt höra vad som händer. Har skickat iväg ett mail till dem. Visst är det kul ifall låten äntligen släpps men jag tycker det e lite märkligt såfall att jag inte har blivit informerad...vi får se vad som sägs.
lyssnade på den där låten Soul på aftonbladet precis, digga samen som jojkade, med acided låter lite B och synten låter inte bra, skriker i mina öron
Mar-28-2006 16:52
Snakebyte
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
quote:
Originally posted by ArcticBeach
lyssnade på den där låten Soul på aftonbladet precis, digga samen som jojkade, med acided låter lite B och synten låter inte bra, skriker i mina öron
mmjae...den e gamal. Har faktiskt funderat på att göra en ny coolare version.