|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Nou dan nu mijn visie 
Ik vind dat er al heel goeie dingen zijn gezegd: ik ben het dus eens met New Wave, die zegt dat er mer structuur moet komen, en ook met TimeportE, dat er bepaalde dingen (eerder) sticky gemaakt kunnen worden, en ik ben het ook met de mensen eens die zeggen dat eerder geclosed mogen worden.
Blik, kunnen jullie ook hele threads deleten? Misschien is het een idee om de flamethreads te deleten, want dat geeft ook gelijk een goed voorbeeld aan de flamers ( )
Ik hoop ook dat de mods onpartijdiger kunnen zijn. Ik kom hier en daar wel s op de andere regionale fora en het valt mij in het algemeen op dat de mods zich bij meningsverschillen altijd goed afzijdig weten te houden en er op de juiste manier een eind aan maken. Ik snap heel goed dat dat heel moeilijk kan zijn als je je op een bepaald moment persoonlijk aagevallen voelt, en het is denk ik ook een kwestie van veel oefenen en eerst een stapje terugdoen en de post opnieuw lezen en kijken wat je er voor positiefs uit kunt halen 
Dit onpartijdig zijn houdt dus ook in dat als je een bepaald iemand minder mag, je deze wel in zijn/haar waarde laat en niet je positie misbruikt om hem/haar dwars te zitten. Dit stukje geldt niet voor jou Blik, omdat jij discussies niet uit de weg gaat en het ook zegt als je vindt dat iemand over de scheef gaat...dit stukje geldt dus voor Henkie_Henk, omdat ik al een aantal keer heb gemerkt dat jij posts van mij gedelete hebt! Als je je stoort aan wat ik tegen je te zeggen hebt mag je dat best openlijk en op een beschaafde manier te kennen geven Robert, want door mij de mond te snoeren creeër je wel een beetje rare verhoudingen op het forum. Ik kan me dar best kwaad om maken Robert, want ik heb het gevoel dat je zo je positie misbruikt! Als iemand iets heel gemeens tegen mij zegt dan blijft het zo lang mogelijk staan, ik heb geen idee waarom, en het ligt niet in mijn macht om deze posts te deleten. En ookal zou ik dat kunnen dat deed ik het nog niet, want ik wil graag tegenwicht kunnen geven en aan mensen uit kunnen leggen hoe en waarom ik tegen bepaalde dingen aankijk! 
Plot van mijn verhaal: de mods zouden onafhankelijk van elkaar moeten kunnen opereren, op een onpartijdge manier: wat dus ook inhoudt dat zij elkaar ook kunnen corrigeren(hoewel dat natuurlijk niet publiekelijk hoeft), de members zouden erop kunnen letten dat ze niet teveel offtopic gaan en dat hun posts iets te melden hebben voor de thread-starter of een poster in die thread. 
p.s. Ik vind de TA map ook een heel cool idee 
Kijk ook ff in de sticky in de ChillOut want daar komt binnenkort de hele wereldbol gevuld met TA Maps te staan 
Jan-29-2002 15:33
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

|
|
|
Jan-29-2002 15:37
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Jan-29-2002 15:45
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

|
|
|
Jan-29-2002 15:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:30.
Forum Rules: