|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jan-29-2002 15:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat .
Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is. |
jaja wie is er niet zo begonnen met roken,Dus als ik je een goede tip mag geven STOP DAARMEE als je tenminste niet wilt gaan roken doordeweeks.
Voordat ikzelf ben gaan roken heb ik ook wel eens een meisje gekust die net gerookt had,AAAAAaaargh wat goor...dan denk je nog dat roken wel zo goor moet zijn en dat je het nooit zelf zou gaan doen, maar als je zelf hebt gerookt proef je dat niet.
Ik ben ook zo als jou begonnen met roken eerst alleen als je wat op hebt of in mijn geval als ergens een joint rond ging, maargoed eerst dus bij alcohol dan elke keer bij het uitgaan.En dat kon ik wel een poosje (+/- 2 jr.) volhouden, maar het werd langzaam steeds meer todat ik doorhad dat ik gewoon verslaafd was. Bij mij is het ongeveer hetzelfde gegaan met de wiet, en ik rook nu dagelijks wel van beide,(sigaret&joint) maar ik probeer nu op het werk vol te houden dat ik niet rook!!!hehe lukt wel aardig, maar dat is dan weer lastiger met feestjes,dus voor hun ben ik een weekeind roker.
Want een avond aan het bier en dan nix roken lukt me echt niet.
grtz
P.S. erug coole sig petrus!(maar dat kan ook komen omdat ik de film wel in mijn top5 allertijden heb staan)
|
|
Jan-29-2002 17:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:04.
Forum Rules: