|
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחח...
תאמת רציתי להגיש בקשה לדחייה ואז אמרתי לעצמי רגע הם יכולים פתאום להפיל לי את זה על סאשה...
קיצר נראה מה יהיה אבל זו ממש התחלה ברגל שמאל של השירות מילואים |
טוב שמעו לא נהפוך את זה לדיון על הצבא..
אבל אם מי שעושה צבא הוא פראייר..
אז מי שעושה מילואים הוא שיאאאאאאאא הפראייר
תוציא גימלים, פרופיל נפשי, העיקר אל תעשה! 
|