hey gefeliciteerd gozer nog naar de sportschool geweest de laatste tijd?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jan-31-2002 11:20
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
Allemaal hardstikke bedankt!!
Ja ik ben al weer oud geworden al weer 21 ja ja het gaat hard he??hahaha...NOu ja de verjaardag is natuurlijk weer zoals gewoonlijk heel erg groot gevierd...Iets minder mensen dan vorig jaar maar desalnietmin een super feestje hoor. Er waren op een gegeven iets van 70 mensen...dus toch wel lekker druk.
Ja hoor miss P nog altijd heel erg druk in de sportschool...geef nu 2x in de week les...en binnenkort weer 8x in de week gaan trainen..
Jan-31-2002 14:04
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
j000 ik hier
beeetje laat maar beter laat dan nooit zeggik maar (ofzo)
feliciteerd akira
Jan-31-2002 17:47
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,