Hej vi har en ny swedish TA....Varför inte presentera dig i Svenska folket.....
Vore trevligt....
Feb-04-2002 16:22
Leifi
trancEaddict in JAIL
Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Resor
vilken bra ide!
Feb-04-2002 16:34
Leifi
trancEaddict in JAIL
Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: All info om Ibiza
quote:
Originally posted by Gaby
Då jag idag är på så bitchig humör så är jag extra petig och otrevlig... hatar måndagar!!!
Kan vi skippa skitsnacket och bara hålla oss till fakta på den här thread? Vi har sååååååååå många Ibiza post med skitsnack så man måste verkligen LETA EFTER INFOT!!! Pleaseeeeeeeeeee? Här kan vi väl bara ha ren information??? TA BORT ERA POSTS!!!
Allvarligt talat. Ibiza är överskattat.
Var lite originell för guds skull.
Feb-04-2002 17:04
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Håller med dig Gaby, fast du e bitchig,
Mindshooter kan väl kanske moderera bort allt onödigt från denna post då? Och kanske låsa den och flytta Ibiza information från andra posts hit? Bara en idé...
Förresten, Leifi = Alien, eller vad den där dåren nu hette. Ändå snubben som använder två hela tiden, och allmänt störig stil, lär juh vara samma dåre.
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Feb-04-2002 20:34
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
Re: Re: Re: Re: Resor
quote:
Originally posted by Vitryss
reallllllly....
Nu kanske det var så att Ravesquad undrade VAR på ÖN man skull bo, eller vad tror du Leifi?
Jag satsar på mitt alternativ.
Hej igen alla glada Ibiza älskare.
På frågan om var man skall bo svarar jag Eivissa eller närliggande orter. Anlednligen till detta är att att de flesta klubbar ligger där, samt att det är relativt nära till Sa Trincha stranden (Salinas)och Bora Bora vid Playa d'en Bossa. Playa d'en Bossa har för övrigt många lågprishotell. Om det nu finns något sånt på Ibiza
San Antonia har visserligen Café del Mar osv., men om man inte gillar Chelsea och Manchester United flaggor hängade från varenda balkong samt inte gillar ständigt muck och bråk med fulla engelsmän bör man undvika orten. Very very sad...
Frågan om hur man skall bo är mycket svår att besvara. Generellt är Ibiza mycket dyrt. Är man dock några stycken kan man alltid hyra lägenhet och komma lite billigare undan. Allt beror på vilken standard man kräver eller nöjer sig med. Jag tror att ni hittar en hel del info på Ibiza-Spotlight som jag postade tidigare. Där finner ni även en karta över ön.
Vill ni hyra villa får ni vara beredda att punga ut väldigt mycket pengar. Det finns knappt några villor under 25.000:-/vecka.
Hur som helst bör ni vara ute i god tid med bokning av hotell/lägenhet/villa.
Hoppas infon var nåt att ha...
Greetz
NordLight
Feb-04-2002 22:20
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Jag och några polare ska åka och ska börja kolla efter hotell och så nu.. detta var ju väldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom är så förbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man åker till ibiza.. Börjar känna mej riktigt stressad för att fixa denna resa så fort som möjligt.. men jag kommer bara att kunna åka en vecka eller två, så jag skulle vilja kolla så att man kan pricka in några väl valda djs.. När släpps sånt egentligen?? När man kollar på klubarnas hemsida så är de inte uppdaterade sen förra sommarn.. Det blir ju säkert nice vilken vecka på högsäsongen man nu än åker, men ändå..
Feb-05-2002 16:19
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by King of Clubs Jag och några polare ska åka och ska börja kolla efter hotell och så nu.. detta var ju väldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom är så förbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man åker till ibiza.. Börjar känna mej riktigt stressad för att fixa denna resa så fort som möjligt.. men jag kommer bara att kunna åka en vecka eller två, så jag skulle vilja kolla så att man kan pricka in några väl valda djs.. När släpps sånt egentligen?? När man kollar på klubarnas hemsida så är de inte uppdaterade sen förra sommarn.. Det blir ju säkert nice vilken vecka på högsäsongen man nu än åker, men ändå..
Tjena KoC!
Jag vet.......klubbarna uppdaterar inte sina gig lists förän en bra bit in på sommaren. Det beror säkert på att det inte får klartecken från bokningsbolagen eller nåt sånt. Men du har ju helt rätt - åker du under högsäsong är alla där ändå! Det jobbiga är att man måste prioritera och ibland tom. skita i t.ex. en Van Buuren kväll får att man borde vara hemma och vila !
Greetz
NordLight
Feb-05-2002 21:26
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Tja Nordlight,
Tack för info igen.
Antar att det bara är till att chansa och hoppas på det bästa då..
quote:
Det jobbiga är att man måste prioritera och ibland tom. skita i t.ex. en Van Buuren kväll får att man borde vara hemma och vila !
Hemska tanke!
Feb-06-2002 08:27
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by King of Clubs Tja Nordlight,
Tack för info igen.
Antar att det bara är till att chansa och hoppas på det bästa då..
Hemska tanke!
Jag vet ! Men så ÄR det hehe.
Greetz
NordLight
Feb-06-2002 17:20
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Tänkte bara få upp den här posten lite, mycket bra info här...
Förresten, vilka av er SKA till Ibiza? Jag skulle jävligt gärna dit men har till 99% bestämt mig för att det får räcka med God's Kitchen den 27:e Juli...
*suck* Om man ändå inte var en fattig student *suck*
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Apr-19-2002 13:05
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Äh!! Dra till Godskithchen på Ibiza!!
Va sägs om PVD och Tiesto samma kväll? Varje kväll så är det sån line up på Ibiza! Tiesto och Tall Paul eller Picotto och Fergie? osv osv VARJE kväll!!!
Apr-19-2002 15:04
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Stockholm
Största problemet med Ibiza är att man kommer hem blekare än när man åkte....