Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
x-dream
Kurai is my slave!



Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Re: Re: Re: Re: Re: Resor

quote:
Originally posted by Leifi



ja kom då!!!
j/k


Hej vi har en ny swedish TA....Varför inte presentera dig i Svenska folket.....

Vore trevligt....

Old Post Feb-04-2002 16:22  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL



Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Resor

vilken bra ide!

Old Post Feb-04-2002 16:34 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL



Registered: Feb 2002
Location: Katrineholm, Sweden
Re: Re: All info om Ibiza

quote:
Originally posted by Gaby



Då jag idag är på så bitchig humör så är jag extra petig och otrevlig... hatar måndagar!!!
Kan vi skippa skitsnacket och bara hålla oss till fakta på den här thread? Vi har sååååååååå många Ibiza post med skitsnack så man måste verkligen LETA EFTER INFOT!!! Pleaseeeeeeeeeee? Här kan vi väl bara ha ren information??? TA BORT ERA POSTS!!!


Allvarligt talat. Ibiza är överskattat.
Var lite originell för guds skull.

Old Post Feb-04-2002 17:04 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Håller med dig Gaby, fast du e bitchig,

Mindshooter kan väl kanske moderera bort allt onödigt från denna post då? Och kanske låsa den och flytta Ibiza information från andra posts hit? Bara en idé...

Förresten, Leifi = Alien, eller vad den där dåren nu hette. Ändå snubben som använder två hela tiden, och allmänt störig stil, lär juh vara samma dåre.


___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Feb-04-2002 20:34  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy



Registered: May 2001
Location: Stockholm
Re: Re: Re: Re: Resor

quote:
Originally posted by Vitryss


reallllllly....

Nu kanske det var så att Ravesquad undrade VAR på ÖN man skull bo, eller vad tror du Leifi?

Jag satsar på mitt alternativ.



Hej igen alla glada Ibiza älskare.
På frågan om var man skall bo svarar jag Eivissa eller närliggande orter. Anlednligen till detta är att att de flesta klubbar ligger där, samt att det är relativt nära till Sa Trincha stranden (Salinas)och Bora Bora vid Playa d'en Bossa. Playa d'en Bossa har för övrigt många lågprishotell. Om det nu finns något sånt på Ibiza

San Antonia har visserligen Café del Mar osv., men om man inte gillar Chelsea och Manchester United flaggor hängade från varenda balkong samt inte gillar ständigt muck och bråk med fulla engelsmän bör man undvika orten. Very very sad...

Frågan om hur man skall bo är mycket svår att besvara. Generellt är Ibiza mycket dyrt. Är man dock några stycken kan man alltid hyra lägenhet och komma lite billigare undan. Allt beror på vilken standard man kräver eller nöjer sig med. Jag tror att ni hittar en hel del info på Ibiza-Spotlight som jag postade tidigare. Där finner ni även en karta över ön.

Vill ni hyra villa får ni vara beredda att punga ut väldigt mycket pengar. Det finns knappt några villor under 25.000:-/vecka.

Hur som helst bör ni vara ute i god tid med bokning av hotell/lägenhet/villa.

Hoppas infon var nåt att ha...

Greetz
NordLight

Old Post Feb-04-2002 22:20  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Jag och några polare ska åka och ska börja kolla efter hotell och så nu.. detta var ju väldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom är så förbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man åker till ibiza.. Börjar känna mej riktigt stressad för att fixa denna resa så fort som möjligt.. men jag kommer bara att kunna åka en vecka eller två, så jag skulle vilja kolla så att man kan pricka in några väl valda djs.. När släpps sånt egentligen?? När man kollar på klubarnas hemsida så är de inte uppdaterade sen förra sommarn.. Det blir ju säkert nice vilken vecka på högsäsongen man nu än åker, men ändå..

Old Post Feb-05-2002 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy



Registered: May 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag och några polare ska åka och ska börja kolla efter hotell och så nu.. detta var ju väldigt intressant information.. Vill inte bo i San Antonio igen.. Gillar inte heller engelska beer boys. Dom är så förbannat jobbiga, men man kan ju inte undvika dom helt om man åker till ibiza.. Börjar känna mej riktigt stressad för att fixa denna resa så fort som möjligt.. men jag kommer bara att kunna åka en vecka eller två, så jag skulle vilja kolla så att man kan pricka in några väl valda djs.. När släpps sånt egentligen?? När man kollar på klubarnas hemsida så är de inte uppdaterade sen förra sommarn.. Det blir ju säkert nice vilken vecka på högsäsongen man nu än åker, men ändå..


Tjena KoC!

Jag vet.......klubbarna uppdaterar inte sina gig lists förän en bra bit in på sommaren. Det beror säkert på att det inte får klartecken från bokningsbolagen eller nåt sånt. Men du har ju helt rätt - åker du under högsäsong är alla där ändå! Det jobbiga är att man måste prioritera och ibland tom. skita i t.ex. en Van Buuren kväll får att man borde vara hemma och vila !

Greetz
NordLight

Old Post Feb-05-2002 21:26  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Tja Nordlight,

Tack för info igen.

Antar att det bara är till att chansa och hoppas på det bästa då..

quote:
Det jobbiga är att man måste prioritera och ibland tom. skita i t.ex. en Van Buuren kväll får att man borde vara hemma och vila !

Hemska tanke!

Old Post Feb-06-2002 08:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy



Registered: May 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by King of Clubs
Tja Nordlight,

Tack för info igen.

Antar att det bara är till att chansa och hoppas på det bästa då..


Hemska tanke!



Jag vet ! Men så ÄR det hehe.

Greetz
NordLight

Old Post Feb-06-2002 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack



Registered: Oct 2001
Location: Stockholm

Tänkte bara få upp den här posten lite, mycket bra info här...

Förresten, vilka av er SKA till Ibiza? Jag skulle jävligt gärna dit men har till 99% bestämt mig för att det får räcka med God's Kitchen den 27:e Juli...

*suck* Om man ändå inte var en fattig student *suck*


___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Apr-19-2002 13:05  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Äh!! Dra till Godskithchen på Ibiza!!

Va sägs om PVD och Tiesto samma kväll? Varje kväll så är det sån line up på Ibiza! Tiesto och Tall Paul eller Picotto och Fergie? osv osv VARJE kväll!!!

Old Post Apr-19-2002 15:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Stockholm

Största problemet med Ibiza är att man kommer hem blekare än när man åkte....

Old Post Apr-19-2002 18:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > All info om Ibiza
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:02.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!