Originally posted by diddi
@ Xilver : rappen otto = rap boetes
Kweetet
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch.
En ik let der nu op, als ge u aan de snelheid houdt, steekt iedereen u voorbij. Aan de werken in Meise, waar ge 70 moogt, steken de kamions u zelfs nog voorbij. Joenges toch.
Als ge veel op de baan zit wete op den duur waar ze allemaal kunnen staan, dan is't efkes vertragen en dan weer een beetjen avanceren. Het ambetantste vind ik mensen die links blijven rijden of in't midden als de rechtse rijstrook volledig vrij is, zeker als ze dan < 110km/h rijden.
Apr-06-2006 08:18
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Ik zit alle dagen 2u op de baan, dus kzal 't ook wel weten op die weg. Maar twas in Waver, toen we van Frankrijk terugkwamen, en ik kom nooit langs daar uiteraard.
Originally posted by Jasperovitsj
Den 30ste trouwfeest bij Zehra in de familie
Hopelijk kunnen we daar nog op een redelijk uur weggeraken...
idem hier, 30ste ben ik uitgenodigd voor 'avondfeest' van ne trouw. Kheb wel al toegezegd dat ik ga gaan, maar kweet niet hoe laat het begint en hoe laat ik er ga wegzijn. Kverwacht eigenlijk niet dat dat heel vroeg gaat zijn.
Kzal dus nog wel zien of ik hierheen ga, voordeel is in ieder geval wel dat het feest in diepenbeek is ...
Apr-06-2006 12:52
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
Wilk wel graag naartoe gaan ma kheb gehoord da ze mij op me werk al opeise voor den 1e mei (lang leve de horeca!)
Apr-06-2006 13:17
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Ben er waarschijnlijk ook bij op de 30e
Apr-06-2006 15:34
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Waarschijnlijk present in Illusion en Pulse factory voor de eerste maal