Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous faites quoi en ce moment???
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jumptofab
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

Je suis au lycée et je regarde trance addict, les mecs regardent derriere les yeux ébaiiiiiii !

Old Post Apr-07-2006 10:11  France
Click Here to See the Profile for Jumptofab Click here to Send Jumptofab a Private Message Visit Jumptofab's homepage! Add Jumptofab to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by oxy
Là rien

J'attend qu' me souhaite un bon anniversaire

devines ce que je te souhaite?

Old Post Apr-07-2006 10:15  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by oxy
Là rien

J'attend qu' me souhaite un bon anniversaire

Joyeux anniversaire

Old Post Apr-07-2006 11:24  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
Je suis à la fac, je joue à Prizee.com avant d'aller en Dermato

Old Post Apr-07-2006 11:28  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
HappyHappy

quote:
Originally posted by Jumptofab
Je suis au lycée et je regarde trance addict, les mecs regardent derriere les yeux ébaiiiiiii !

pourquoi ? ça a quoi d'extraordinaire TA-Fr...?
c'est en noir, s'pour ça ?

et pour l'anniversaire... c'est par ici: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=317570

Old Post Apr-07-2006 11:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staticblue
myloops.net

Registered: Mar 2003

je suis chez moi depuis 2 semaines comme la fac est bloquée

du coup je produce un max

et bon anniv oxy

Old Post Apr-07-2006 12:16  France
Click Here to See the Profile for staticblue Click here to Send staticblue a Private Message Visit staticblue's homepage! Add staticblue to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by staticblue
je suis chez moi depuis 2 semaines comme la fac est bloquée

du coup je produce un max

et bon anniv oxy

Sur quoi tu produces? je commence avec le copain à ma cousine, "Malone Rootikal" qui fait du dub style. on a décidé de se faire un truc orienté trance, on bosse sur FL mais moi j'y pompe rien à ce log, faudrait que j'acquière les bases pour faire mes modifs en solo et pouvoir bosser chez moi

Old Post Apr-07-2006 12:29  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staticblue
myloops.net

je suis sur FL aussi

Old Post Apr-07-2006 12:32  France
Click Here to See the Profile for staticblue Click here to Send staticblue a Private Message Visit staticblue's homepage! Add staticblue to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Je lis toutes les conneries de la soirée d'hier !!! Kartman était à la MACIF hier : up up up !

C'est l'ASOT de hier soir qui vous à fait boire ou quoi !

Prévenez les autres avant la prochaine cocktail party !

Old Post Apr-07-2006 12:54  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

je suis rentré du bahut car ils ont agressé le proviseur et donc lycée fermé par suite de dégats...

extrait du site du bahu :
"L'après-midi, une nouvelle tentavive de blocage a eu lieu, avec quelques violences. Deux élèves ont molesté le proviseur qui a été projeté par terre. La police a dû utiliser des gaz lacrymogènes pour permettre l'arrivée des secours. Trois jeunes ont été interpelés par la police, deux pour violence et le troisième pour outrage."

Old Post Apr-07-2006 13:12  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staticblue
myloops.net

quote:
Originally posted by vic7orius
je suis rentré du bahut car ils ont agressé le proviseur et donc lycée fermé par suite de dégats...

Old Post Apr-07-2006 13:14  France
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Il fait un grand soleil, ciel bleu,.... et je suis dans un bureau fermé de partout où je fais des calculs.... quel pied !!!!

Old Post Apr-07-2006 15:06  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous faites quoi en ce moment???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - Live at Eden Ibiza 01-08-2004 (again) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Chable - "Ride" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:33.

Forum Rules: