Hehe idd die Victoria, maar die lijdt/leed aan anorexia enso, beetje te dun, maarre dat was wel wat volgens de bladen bij de kapper
neeeeeeeeee niet victoria maar dat zusje sow de fuck heej die is knapper dan victoria
Ze is btw nog "maar" 19
niet echt super foto maar prinses madelaine aan de linkerkant
nog wat meer foto's gevonden
hierboven dus aan de rechterkant...zow das wel genoeg..
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Last edited by magrec on Feb-01-2002 at 16:14
Feb-01-2002 15:56
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
De politiek moet nie zo zeiken over die vader....ze wisten toen ook dat daar mensen werden vermoord maar handelde wel met Argentinië en stuurde er zelfs een voetbalelftal heen voor het wk. Toen zagen ze het door de vingers en dan vind ik dat ze er nie nu over moeten gaan lullen!
Das mijn mening...maar ja echt wel bale voor maxima
Greetz Muppet
Feb-01-2002 17:37
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
de tering, die zweedse chick is echt masterlijk......is ze nog vrijgezellie :-) ik ga der ook effe een liefdsebrief sturen, THNX for the tip Proks
___________________
Allemaal gelul!!
Feb-01-2002 17:53
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
haha kan het nog triester...
Prinses Maxima wijn:
Prinses Maxima mok
Prinses Maxima pet
Feb-01-2002 17:54
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
Location: Planet earth
Tja.... wat iemands pappa heeft gedaan hoef jij nog niet te doen vind ik... maar wie ben ik?
Verder vind ik het een beetje achterbaks van WA-Max want wij betalen van onze belastingscenten hun huwelijk.
het zelfde als iemand anders nu gaat trouwen en het teruggaat vorderen van de belasting..
Sandman
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Feb-01-2002 18:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
ghegheghe, meeeeen je niet........de tering........moet niet gekker worden, straks zijn der ook slipjes met maxima hoofje bij je snikkel........
___________________
Allemaal gelul!!
Feb-01-2002 18:03
Oxygen
tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Venlo, Netherlands
quote:
Originally posted by New Wave ghegheghe, meeeeen je niet........de tering........moet niet gekker worden, straks zijn der ook slipjes met maxima hoofje bij je snikkel........
Zoals ik al zei, de oranje stringetjes liggen al bij de Hunkemöller. Of Maxima's hoofd er ook op staat..............ik hoop ut nie!
Feb-01-2002 18:41
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Net als iedereen geloof ik ben ik dat hele gedoe et afgelopen half jaar (als et nie langer is) flink zat. Zelfs als maxima een fart laat komt et nog met levensgrote foto op de voorpagina . Enne wat mij betreft had die pa er best bij mogen zien, best lullig als je niet eens bij et huwelijk van je dochter mag zijn
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Hallo jullie moeten wat meer respect tonen:
02-02-02 gaat wel de geschiedenis in!!!!!!!!!!!!
En wel als de dag dat:
TOPDJ TIESTO 9 UUR STOND TE KANLLEN IN DE HMH!!!!!!!!!!!!!
En fuck de hele focking REST met zijn zielige trieste teringzooitje!!!
En ik zal die Zweedse slet wel ff bellen dat het echte feest pas 's avonds is in de HMH!!!! En dan zal ik wel ff aan der laten zien hoe wij hollanders feesten.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Nee, ik wil meer zien. Jezus wat zijn dat lekkere wijven zeg. Kennen we die niet een keer uitnodigen op een feest ofzo??
quote:
Originally posted by magrec
neeeeeeeeee niet victoria maar dat zusje sow de fuck heej die is knapper dan victoria
Ze is btw nog "maar" 19
niet echt super foto maar prinses madelaine aan de linkerkant
nog wat meer foto's gevonden
hierboven dus aan de rechterkant...zow das wel genoeg..
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
Feb-01-2002 20:10
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
Laat ze gewoon trouwen, ze worden konig en konigin van het Nederlandse
VOLK en het volk kan het over het algemeen geen reet boeien wat ze allemaal uitspoken.
___________________
Feb-01-2002 23:45
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
et boeit mij ook nix, als ze het maar leuk hebben samen. wat haar vader heeft uitgespookt kan hij nix aan doen..dus waarom die der niet bij mag zijn, tja.... net oftie iedereen gaat ontvoeren ofzo. =)
maxima is trouwens wel representativer dan dat andere grietje wat getrouwd was vorig jaar waarvan ik de naam ff niet weet. leontien of iets dergelijks.
en dat zweedse prinsje ziet er zeer goed uit=)) weet iemand of ze msn heeft