Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nature One, 4 et 5/08/2006, Kastellaun (D)
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by choukri
C'est où exactement ?

Kastellaun en Allemagne

Old Post Apr-13-2006 14:57 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Je pense que je vais me faire une virée chez mes parents avant et donc potentiellement je pourrai faire une voiture (départ de Metz) pour y aller mais bon je suis pas encore à 100 % motivé

Old Post Apr-13-2006 15:25  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

ma foi le line-up me plait bien aussi, et si bcp de TA Fr s'y rendent, why not, pqe j'ai aps envie de me tapper un Creamfields solo tout là haut...

Old Post Apr-13-2006 16:39  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

bon... ça y est j'ai fini de lire tous les noms des DJ

Why not, ce serait le premier we de mes vacances d'aout

Defcon --> y a un moyen de savoir qui joue quel jour? Toi qui y est déjà allé 3 fois, on a l'info quand? Parce que le vendredi je pourrai pas c'est sur...

En tout cas, c'est pas très loin de toutes les" villes de merde du Nord dans lesquelles habitent la plupart des TA fr", comme quoi

Old Post Apr-13-2006 18:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
psychopat63
tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Kartman
Je pense que je vais faire Nature One plutot que le petit week end chez les english qui allait revenir TRES cher.

Idem. Trop cheres les soirees en UK.
Direction la Germany!

Old Post Apr-13-2006 18:54  France
Click Here to See the Profile for psychopat63 Click here to Send psychopat63 a Private Message Add psychopat63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KNi
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005

Je l'ai fais en 2005...
et c'est devenu instantanément le lieu de pélerinage pour ma bande de potes et moi

Old Post Apr-13-2006 21:55  France
Click Here to See the Profile for KNi Click here to Send KNi a Private Message Add KNi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Present egalement le line up est vraiment sympa.

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Apr-14-2006 11:06  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Super line-up! Probablement présent.

Old Post Apr-14-2006 13:11 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by anne348

Defcon --> y a un moyen de savoir qui joue quel jour? Toi qui y est déjà allé 3 fois, on a l'info quand? Parce que le vendredi je pourrai pas c'est sur...

Oui oui t'inquiète pas ils vont sortir un line-up détaillé d'ici peu de temps avec le détail des soirées et des floors.
C'est dommage que tu puisses pas le vendredi, en général PvD mixe le vendredi et Ferry fait la cloture sur le lever de soleil (magnifique l'an dernier)
Les horaires au passage:
vendredi 20h - 6h du mat'
samedi: 18h - 10h du mat'(et on faiblit pas )
le reste, camping

Et la coupe du monde termine le 9 juillet donc le 4 août ça devrait aller

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-14-2006 17:21  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Faudrait qu'on se fasse un super trip camping TA-FR pour faire une comparaison comme l'an dernier à P(O)ITC

Old Post Apr-14-2006 17:28  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
psychopat63
tranceaddict

Vous achetez vos places sur quel site?
Car sur www.nature-one.de la France ne figure meme pas dans les pays pour les envois de tickets!
Alors vous avez la solution?

Old Post Apr-14-2006 19:44  France
Click Here to See the Profile for psychopat63 Click here to Send psychopat63 a Private Message Add psychopat63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
psychopat63
tranceaddict

quote:
Originally posted by psychopat63
Vous achetez vos places sur quel site?
Car sur www.nature-one.de la France ne figure meme pas dans les pays pour les envois de tickets!
Alors vous avez la solution?

Reponse sur : http://www.fnacspectacles.com/reche...arch=nature+one

C'est tout bete! Ou a moins que cesoit moi qui soit bete!

Old Post Apr-14-2006 20:08  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nature One, 4 et 5/08/2006, Kastellaun (D)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease the title and the mix. [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Graham - "Does She Know Yet" (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules: