Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

pff... zatermorgen slaap ik altijd uit

Maar goed.. nu mijn stage is afgelopen.. moet ik ook maar eens aan de slag gaan... want goed leven is duur

quote:
Originally posted by New Wave

iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.

Latol

lol.. ik heb naar de bruiloft gekeken en de auto gewassen

Old Post Feb-02-2002 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

auto wassen + bruiloft kijken .....tering.....ACTIEF ben jij

---------------

Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel.

latol

Old Post Feb-02-2002 15:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Hmmz ik ben op zaterdag ook de lul...werken van 8 tot 4..

w00p w00p

Old Post Feb-02-2002 15:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
Ghallo ik Ben Tin

whil jij thelupon kopeh?

is gheel maklijk en voldelig

Ik ook Ben, ook sjinees ben, en ben Bellen, met Ben, alles lekkol gloedkopel

Ghehehe, hoer!

"Een hele goedemiddag, U spreekt met *edit* van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ..."

"Bel ik gelegen, mevrouw/meneer ..."

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

Mijn standaard opening

Last edited by eieregooie on Aug-19-2004 at 22:39

Old Post Feb-02-2002 16:06 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus

mensen bellen

werk bij Relatiebeheer van Ben

relaxed

Old Post Feb-02-2002 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

POSTBODEPOWERRR

Deze postbode hoeft pas om 9:30 uur te beginnen
Het was vandaag errug rustig dus ik was al om 13:00 uur klaar! Het was heerlijk rustig op straat I-DE-AAL.
En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!! Echt heerlijk weer, zo mag het van mij de hele winter zijn!!

Old Post Feb-02-2002 16:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

het klinkt natuurlijk aardig lomp, maar ik zou wel.. willen werken op Zaterdag! het probleem is alleen dat waar ik werk zaterdag altijd geen plek is, al teveel part-timers, wel jammer want ik loop niet graag 13 EURO/UUR mis!!! ach doordeweeks is het ook te doem met 10 E!! maar goed, weer een voordeel, ik BEN helemaal uitgerust voor bijvoorbeeld weer Tiestosolo!!

greetzzz

Old Post Feb-02-2002 17:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
Re: POSTBODEPOWERRR

quote:
Originally posted by Flipper01

En daarna ben ik lekker gaan windsurfen!!

VET!!!

doe ik ook, alleen kheb nog geen wet-suit...

Old Post Feb-02-2002 17:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

ik ben postbode, moet van 7 tot uur of twaalf werken,

Old Post Feb-02-2002 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik moest vandaag ook werken en wel van half 10 tot 17:00.
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller (lekka hoog niveau werk)

Old Post Feb-02-2002 20:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
Exclamation

quote:

"Een hele goedemiddag, U spreekt met Meneer Sjinees van Ben Nederland, ik ben op zoek naar mevrouw/meneer ...

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en benŠ nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een benŠ ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

quote:

"Het is namelijk zo, ik bel u naar aanleiding van een brief die ik ontvangen heb, waarin u aangeeft dat u het abonnement bij Ben wilt opzeggen. Nou bent u een goede klant bij Ben, en Ben ziet haar klanten niet graag vertrekken, en darom bel ik u, om samen met u de mogelijkheden te bekijken wat ik nog voor u kan betekenen. Zou ik om te beginnen mogen vragen waarom u het abonnement wilt opzeggen?"

nou... het is benŠ... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees

Last edited by eieregooie on Oct-14-2005 at 00:15

Old Post Feb-02-2002 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Gekhous

nee, ik heb zojuist deze telefoon gejat en benŠ nu op weg naar de zwarte markt om dit uiterst beroerde netwerk van een benŠ ervanaf te jassen!! goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, bent u zich ervan bewust dat u op de zwarte markt veel duurder uit bent dan het aanbod wat ik u nu ga doen?"

quote:
Originally posted by Gekhous

nou... het is benŠ... en dat is nader gezien toch best wel beroerd... goedemiddag meneer Sjinees

"Maar meneer, ik merk dat u twijfelt, waar twijfelt u aan?"

Last edited by eieregooie on Oct-14-2005 at 00:17

Old Post Feb-03-2002 00:21 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het is 06:45 en ik moet zo gaan werken, wie is nog meer de lul op de zaterdag?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLove to get this ID'd [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirbase - "Emotion" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:34.

Forum Rules: