והטרבוקות ב
EDONY
נשמע כמו שיר מזרחית של ערסים משכונת התקוה
EDONY WAS THE NAME OF THE EGYPTIEN PRINCESS
___________________
Never again.
Feb-02-2002 20:23
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook אני לא אוהב אותו באותה מידה שאני לא אוהב את
WELCOME TO THE JUNGLE
רוצה לשמוע קטע...
מיד אחרי
edony
שמו את
welcome to the jungle
שיר ממש מעצבן לרקוד אליו...
___________________
.
Feb-02-2002 21:11
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
טוב אז ככה:
קודם כל למי שראת הדרבי היום (אני הייתי במגרש) תדעו שחיים יעקב השופט הוא בן זונה שהלוואי יפול לו האשך והבן שלו יהיה עם 3 עיניים בן זונה סתם הרחיק את נמני הרס את המשחק הזבל עופות הזה
עכשיו בקשר לשירים תודה לכם...בקשר ל UP & DOWN אני יוריד ויבדוק אם זה מה שהתכוונתי אליו
WELCOME TO THE JUNGLE זה שיר הכי מגעיל בארץ 9 דקות של באס מגעיל
אבל CLAP YOUR HANDS הדיבורים שם זה מגניב כזה מלא מסיבות שמים את זה וכיף לרקוד את זה
ושמע זה שבאתי מר"ג....נכון המקום עצמו מסריח זה בעצם מוסך ששמו בו רמקולים ותאורה
אבל שמע היו כוסיות היה קהל טוב לא היו ערסים - חוץ מהמכות שזה שהלך את המכות חבר שלי (בערך...אני לא סובל אותו כ"כ הוא חבר של חברים)
וגם היתה שתיה חינם רוב הערב...חח למרות שנהגתי אז שתיתי ממש טיפה
והכי חשוב אבל זה שהיו אנשים חדשים למה בת"א כל מסיבה אותם אנשים אני מכיר כבר את כל הבנות....די נמאס !!!!
Feb-02-2002 23:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
זה בדיוק כמו ששמו אחר כך את
celeda - the underground
שיר די מעצבן... אבל אפשר לסבול אותו...
בראסמי לא היה מכות רציני... ראיתי שאחד קיבל אגרוף לפרצוף והפרידו...
אבל היה סבבה...