|
| quote: | Originally posted by Icone
Indeed it was, ik kan dat enkel maar beamen... Geef mij gerust nog veel meer tracks zoals rond de eeuwwisseling, ipv al die naar mijn mening flauw afkooksels en 'halve' (half échte trance, half house/progressive) trance tunes van tegenwoordig 
Ik vrees dat GEEN ENKELE track van de laatste vijf jaar ooit de geschiedenis zal ingaan als een 'classic'.
Tracks zoals "Fridge - Paradise", "Veracocha - Carte Vlanche", "Push - Universal Nation", "Fire & Ice - Lost Emotion", "System F - Out Of The Blue", "Aquaplex - Brightness", "Energy 52 - Cafe Del Mar", etc komt ge niet meer tegen, alles lijkt zo sterk op elkaar en de diversiteit in trance die ik altijd zo beaamde is verloren gegaan 
Artiesten zoals Fridge, (vroegere) Ferry Corsten, (vroegere) Rank 1, (vroegere) Fire & Ice, Dumonde, Green Court, Junk Project, Shokk, Flutlicht, etc... hadden eigenlijk ALLEMAAL hun eigen, zeer herkenbare 'sound' en stijl. Nu: niemand zou ge nog écht kunnen herkennen in een set (zonder tracklist van tevoren). Ik ga voorzichtig zijn en zeggen BIJNA niemand.
Eén ding is er wel op verbeterd: de kwaliteit van de productie. Da's dan ook het enige in mijn ogen, en dat zou ge dan nog kunnen toeschrijven aan de evolutie van de technologie. Voor velen maakt dit misschien het verschil uit, maar voor mij dus geen jota. Ik ben een melodie-en-climax-man, da's waar trance voor mij eigenlijk om draait 
Nu ja, in mijn buurt zelf is er op zich ni zoveel veranderd... Leuven heeft altijd ENORM gezogen op gebied van trance-aangelegenheden en uitgesproken liefhebbers |
well-said icone, 100% akkoord.
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
|