|
| quote: | Originally posted by Push2005
Ben je naar Junkie XL geweest? Kzou die eigenlijk graag es willen zien live , mor geen idee hoe hij is tbh
Kheb een kort interviewke met em gezien op JimTV |
spijtig genoeg gemist (net als DK7) door uurregeling en door naar rother te gaan in Dancehall (die eigelijk hard tegenviel imo )
| quote: | Originally posted by Eagle` @ Teleslet forum [/i][/b]
Apart Dour voor mij, was bovendien mene eerste ervaring met dit festival.
Donderdag maar tot 3 uur kunnen blijven vanwege vakantiejob, weer naar huis om vrijdag te werken en savonds weer naar Dour voor de resterende dagen. Kmoet zeggen very ace festivalleke.
Donderdag toch absolute hoogtepunt, hoewel ik vroeg door moest =/. En vaste *knal aka we schakkelen een visteske hoger*waarde op het festival was toch steeds de D 'n B gigs op Eastpack stage Pendulum was begin van dour voor mij en hoewel ik door omstandigheden maar het laatste half uurtje heb kunnen meemaken (lees chicas kregen hun tent niet op en moest meehelpen) was het toch direct al meteen genieten, ook met andy C. later.
Andy Rother vond ik dan weer een tegenvaller in Dance Hall, wat later werd goed gemaakt door Allen Alien, mar stukje gezien aangezien het tijd werd voor de Borden Community man, en hoewel weinigen (veel volk die weg ging) Nathan's werk konden apprecieren vond ik het een echt relax live-gigje van Fake. Het was ogen toe en de soundscapes in je opnemen, met soms d 'n b stukjes (D 'n B was toch wel de rode draad voro mij op Dour). Toch wel prachtig optreden imo (wel schandelig da ie zo weinig tijd kreeg, denk niet dat het meer dan 50 minuten geduurd heeft). Na Nathan's optreden kwam ik plots men favo girl tegen vooraan , en hebben we nog staan shaken op de (tech)-house/electro sound van Francois K., deze dj set verraste me eigelijk positief, goeie set tbh !
Na Francois K. nog klein knalstukje meegepikt op de Eastpack stage met Dillinja & Lemon D ent oen was het spijtig genoeg tijd om huiswaarts te keren.
Spijtig dat ik DK7 en Jubnkie XL gemist heb, de uuren lagen wat krap op elkaar, zo beter geweest zijn hadden ze de topnamen van donderdag (voor mij persoonlijk) wat meer verspreid over de rest van de dagen)
Vrijdag kan ik kort samenvatten, niks gezien nl. kwam rond 10 ofzo in Dour weer aan s'avonds na een korte nachte slaap en een dag werk en ik ben gewoon in de tent gekropen en ik ben er niet meer uitgekomen, dus no fisherspooner of speedy j & liebing
Zaterdag: lang in nest gelegen, in de kalkmijn gaan zwemmen (refreshing +++), colruyt gaan inkopen doen, BBQ, en de vrij laat de wij op. Met schoolpall hip-hop gig in de marquee gezien, slum village (niet echt men ding maar, de turntable-ism van de dj's was wel swet bij momenten. Stukje hextatic meegepikt ook en derna was het weer versnelling of 3 hoger met ed Rush en Optical op de Eastpack stage, manmanman wat was da weer :music:. Spijtig genoeg May niet gezien, te moe
Zondag: Hoewel om 8.30 wakker, toch chill dagje, krantje lezen aan de "Last arena", stukje eten, wat rondhangen van stage naar stage, kan me de namen al niet meer herrineren. Rond 7.30 nog plongeke gaan doen met de vrouwen/Pirre/Bijn in de kalkgroeve, how fucking deugd deed dat :bow: Rond 8 uur ofzo dan alleen terug vertrokken naar huis want kmoest werken vandaag.
Conclusie,
+++
D 'n B was de rode draad doorheen 4(3)-daagse
Kalkgroeve (spijtig van ongeval thou =/ )
Sfeer
Colruyt freakin' close
Camping dicht tegen de wei
Bagcontrol @ entrance Heb je flessen of blikjes mee ? Nee, k looooooooooooop maar door, eh ?????? :rofl:
---
MAAR 1 Minpuntje, WTF @ STOF man , ik was stof aant eten bij momenten. Zondagavond zag ge het bordje "La Petite Maison dans la Prairie" bijna niet mer staan gelijk vol stof lag
Soit 1 grote conclusie tot volgend jaar Dour  |