Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by jp
Fuckin trolleybussen
en als de pantograaf stuk is, dan hebben ze een eencilindertje zonder demper, voor nood...
een herrie man!!!!
___________________
Apr-22-2006 13:12
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Op de ring van Arnhem (zeg maar A12 richting Gelredome) heb je een bunker onder de spoorbrug zitten vol met kogelgaten. Echt cool, het lijkt Berlijn wel
Apr-22-2006 14:41
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!
Apr-27-2006 14:54
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
quote:
Originally posted by jp
Marnix is een sympathieke gast
Verder:
Twstd Qnsdy - Wetering = Techno
Misschien ga ik daar even een kijkje nemen
Apr-27-2006 15:10
DJ_Rob
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: Leeuwarden
quote:
Originally posted by eieregooie
Tiesto onderbreekt zijn wereldtournee voor een bezoekje aan "De Wereld Draait Door" vanavond om 19:00 op Nederland 3 !!
leuk programma, dwdd! gister met najib amhali en marc marie was erg grappig! Laatst hadden ze Junky XL ook al in de uitzending.
Zal vanavond zeker ff kijken wat tiesto te melden heeft!
___________________
let the bass from the speakers run to your sneakers
check out www.djvunk.com
Apr-27-2006 15:33
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen
Apr-27-2006 16:09
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by jp
Tiesto gaat z'n afscheid aankondigen
dit noemen ze wishfull thinking JP!
___________________
Apr-27-2006 16:10
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Het zou van koninginnedag wel een echt feest maken
Apr-27-2006 16:13
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
Zn laatste set op de Siegessäule in Berlijn Loveparade 20 minuten knaalllen
___________________
Apr-28-2006 13:54
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Als hij draait bouwen ze ter plekke de muur weer op
Apr-28-2006 16:44
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Ben gisteravond wel in slaap gevallen tijdens het kijken naar het programma trouwens... gelukkig was er vanmiddag nog een herhaling op .