|
ואללה שעכשיו אני חושב על זה..
תנו לבן אדם להתבטא.. מבחינתו זה הטופ טן של הטראנס...
נראה לי שאם הוא מגיע לכאן ורואה את השירשור הזה,
הוא מוכר את כל הציוד ועובד למקסס בטון באתרי בנייה..
הקיצר, יוצאת כלכך הרבה מוסיקה ולאנשים יש טעם שונה
ביבוז זמן להתחיל לקבוע מה טוב ומה לא,
והסצנה לא יושבת על הגב של הבחור הזה.. זה בטוח
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|