Originally posted by benni
har aldrig varit på grodan, men hört att det är en väldigt liten klubb, fast ändå en av dom bästa... varför försöker dom inte göra den större då?
har aldrig varit där faktiskt pga att dom ofta kör hus-maffian på vardagar men det är nog inte överdrivet stort nej. men varför skulle dom skaffa större lokal? det ligger så centralt det kan bli, 30sec till svampen dvs mitt på stureplan och det är väl bara bra om det är litet och packat än tvärtom
Apr-27-2006 10:20
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
quote:
Originally posted by mr_fisken
har aldrig varit där faktiskt pga att dom ofta kör hus-maffian på vardagar men det är nog inte överdrivet stort nej. men varför skulle dom skaffa större lokal? det ligger så centralt det kan bli, 30sec till svampen dvs mitt på stureplan och det är väl bara bra om det är litet och packat än tvärtom
tänkte bara att eftersom det är så packat så finns det eventuellt många som inte kommer in...
Apr-27-2006 11:05
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by benni
tänkte bara att eftersom det är så packat så finns det eventuellt många som inte kommer in...
mjo det stämmer.. jag har varit där på försök en gång när inrosso och om det var angello lirade och det var gratis men när jag kom dit vid 23 tiden så fick man komma in om man inte hängde av jackan för det var fullt i garderoben
Apr-27-2006 13:29
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
*bump*
ROLL CALL för Lawler nästa tors!!!!!!
Amnezia + 1
___________________
May-18-2006 14:03
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
montana + eventuell 1
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
May-18-2006 14:09
ColinZeal
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: S-tälje, Sweden
Vad är risken att det blir fullt ikväll? Kommer inte hinna dit förrän vid 0045 nånting. Förköp har jag ingen chans till. Så, nån som vet hur många kan tänkas komma och hur många GK tar?
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Fan, Steve Lawler hade varit fett najs att se...varför kan Monday Bar inte dra hit några sådana giganter till kryssningarna istället för alla trancefjantar...? Nåväl - får nöja med mig Axwell & Ingrosso ikväll...
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by ColinZeal
Vad är risken att det blir fullt ikväll? Kommer inte hinna dit förrän vid 0045 nånting. Förköp har jag ingen chans till. Så, nån som vet hur många kan tänkas komma och hur många GK tar?
han går på 1, och det är nog stor risk det blir tokfullt..men han kör ju till 4 så e bara knalla dit =D tror dom tar 800 lr nått åt det hållet...
kommer till sthlm vid 5tiden...får se om man känner igen nån Ta där ute i kaoset ikväll...va ju ett tag sen man var i väg nu
___________________
May-24-2006 11:28
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
jag kommer vara den 2meter långa syrianen som kommer vara mestadels på dansgolvet
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)