|
אני חושב שאני אכן יארגן לינק
אני יודע שיש לפחות סט אחד ששווה את זה אפילו אם לא כולו מלא בטראקים חדשים (אני מדבר כמובן על הסט של מאטי שכל אוהב טראנס ישמח מאוד לשמוע)
זה גם המקום להגיד שאני גאה לארח ב-21.5.2006 את אחד מהיוצרים שעשה לי את זה בטראנס אז וגם בשנים האחרונות
יוצר שאין מילים כדי לתאר את היופי שביצירותיו וברמיקסים שלו
יוצר שנכנס עם יותר מקטע אחד לספר הקלאסיקות של הטראנס
ואסור לשכוח...שהוא גם די גיי
עוד שבועיים בתוכנית
Steve Helstrip
אני צריך בכלל להגיד מי הוא ומאחורי איזה פרויקטים אדירים הוא עומד?
מקווה שלא תפספסו
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|