Open Air events (zoals Tomorrowland, Dance Valley) enzo vind ik idd wel cool overdag. Zoals jasper zei; tis plezant met die zonsondergang en het schone weer (als ge geluk ebt ). Maar overdag een indoor doen zou me wel wat raar lijken. Kzou het wel een kans willen geven maar het zou me niet liggen denk ik eerlijk gezegd...
May-02-2006 07:24
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Toni_D2
Inderdaad, overdag is er veel te doen, maar als je pas om 15 uur opstaat, mis je natuurlijk veel.
Ik wil u morgen wel eens als zombie zien aankomen op het werk.
Groetjes
Man man man... Dees opmerking is al rot en dan vorige keer ook nog iets gelezen van u da ge u wa beter voelt als "universitaire" t.o.v. anderen (was in de Reality TV thread). Kweet ni wa gij elken dag uitspookt... Ik veronderstel da ge nog studeert, dan moete u niet zo uitlaten over de werkende mens. Wacht ma tot als gij werkt . Ge begint mij stilaan te nerveren eigenlijk.
May-02-2006 08:11
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een feestje dat echt puur overdag plaatsvindt zou ik zelf ook wel raar vinden, zeker als het nog licht is wanneer je naar huis gaat
Dan moet je toch al erg vroeg beginnen, hehe.
Van 14u tot 22u lijkt me wel iets
May-02-2006 17:31
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by diddi
Ge begint mij stilaan te nerveren eigenlijk.
Haha, nu pas ?
Bij mij kwam de irritatie al na z'n eerste zin
(maar da is toch waar hij op uit is dus we zullen dit niet meer morgen zeggen )
May-02-2006 18:23
Dj Mike Foston
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by diddi
Man man man... Dees opmerking is al rot en dan vorige keer ook nog iets gelezen van u da ge u wa beter voelt als "universitaire" t.o.v. anderen (was in de Reality TV thread). Kweet ni wa gij elken dag uitspookt... Ik veronderstel da ge nog studeert, dan moete u niet zo uitlaten over de werkende mens. Wacht ma tot als gij werkt . Ge begint mij stilaan te nerveren eigenlijk.
Sociaal gehandicapt noemen ze die ziekte zekers...