Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Angry

quote:
Originally posted by Dj Lex

Mag je wel opschieten, want meestal gaat het nu hard met alles. Enne ik ga ook met 7 vrienden, waarvan 3 twee weken net als ik. Zelfde periode als jou Flipper. Appartement Tina Maria Zanik

AHA dus jullie zijn die gasten die net voor ons Tina Maria Zanik volgeboekt hebben
Wij wilden namelijk ook naar Tina Maria Zanik, maar die zat dus vol in de periode dat wij wilden gaan Maar gelukkig waren er nog plaatsen (de laatste 2 ) in het gloednieuwe appartement Irini! Met welke reisorganisatie zijn jullie daar?? Wij met Sunweb.

Old Post Feb-06-2002 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Blik
Op de heenweg is de bus best wel lachen, zit je al een beetje te feesten, maar op de terugweg is het wel zwaar BOUT!!

ik ga trouwens naar Blanes deze zomer voor een week, van 22 juli t/m 31 juli

wij wilde eerst ook misschien naar blanes, maar we gaan nu misschien naar een stadje in de buurt van loret.. we feesten maar het hoeft van ons ook weer niet TE.. zoals ibiza ofzo.. we zien wel.. trouwens we gaan waarschijnlijk wel met bus..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Feb-06-2002 16:40  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Flipper01

AHA dus jullie zijn die gasten die net voor ons Tina Maria Zanik volgeboekt hebben
Wij wilden namelijk ook naar Tina Maria Zanik, maar die zat dus vol in de periode dat wij wilden gaan Maar gelukkig waren er nog plaatsen (de laatste 2 ) in het gloednieuwe appartement Irini! Met welke reisorganisatie zijn jullie daar?? Wij met Sunweb.

We wilden eerst naar een mooier appartement maar die was ook al vol, dus toen amar deze en Irini is heel goed was de nicht van een vriend geweest alleen stond er in de brochure dat de bar en het zwembad nog in aanbouw waren dus daar hadden we geen zin in. Enne we gaan met Gogotours

Old Post Feb-06-2002 17:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik ga net als vorig jaar 10 dagen naar Lloret heen bus trug vliegen, zit in hostal Reces, etzelfde als vorig jaar. Had et echt super naar mn zin dus daarom hetzelfde. En 265 euro isnie duur

Old Post Feb-06-2002 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

t wordt wel druk he in gorgeoswjre (in kreta)

daar ga ik ook al 2 weken heen komende zomer

Old Post Feb-06-2002 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

IIg goed volk in Chersonissos

Old Post Feb-06-2002 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
TA nation op kreta

jaja ik ga dit jaar ook naar kreta, 8 man, 15 dagen. zitten in appartementen complex acura of zoiets. volgens mij ga ik weg de 15e van juli maar weet het niet zker. ze hebben voor mij geboekt dus datums weet ik niet precies

Old Post Feb-06-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Old Post Feb-06-2002 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Zozo.. zo te horen wordt t aardig gezellig daar op Kreta!

ehm en ik ga dit jaar maar is naar Frankrijk.. Lekker surfen

Old Post Feb-06-2002 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiTro
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Blik
Op de heenweg is de bus best wel lachen, zit je al een beetje te feesten, maar op de terugweg is het wel zwaar BOUT!!

ik ga trouwens naar Blanes deze zomer voor een week, van 22 juli t/m 31 juli

Ik ben vorig jaar naar Blanes (uitgesproken als Blanus door onze reisleidster, de doos) geweest, je moet daar discotheek Arena is checken; vorig jaar werd daar vet hard gedraaid, en de darkraver kwam daar toen 3x per week draaien .

Zelf ga ik dit jaar naar Salou, ook met de Bus (vorig jaar met vliegtuig; dr was nix anders meer vrij! Maar we gaan wel 2 weken. Das dan wel weer vet.

Greetz...

Old Post Feb-06-2002 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for NiTro Click here to Send NiTro a Private Message Add NiTro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Jukx
ja even een praktisch vraagje.. aangezien er, buiten mijn wil om, door een stel hersenlozen een hotel is gebooked ipv een appartement zullen we het dus zonder koelkast moeten stellen.
het grote probleem is nu: hoe hou je het bier, of wat dan ook, koud???? paar jaar geleden zaten we ook in een hotel.. alleen maar sterke drank moeten drinken omdat ik geen trek had in bier van 40 graden.
tja, nou ben ik niet vies van sterke drank.. maar om nou om 13.00 een bacootje te nemen...

maarre.. heeft iemand met hetzelfde probleem te kampen gehad? zoja, hoe heeft hij/zij dit dan opgelost?
suggesties zijn trouwens ook altijd welkom.

Als je een bad hebt kan je die volgooien met ijs das wel relaxed en anders wordt et toch echt in een wasbakkie proppen

Old Post Feb-06-2002 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K.nattick
tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by NiTro

Ik ben vorig jaar naar Blanes (uitgesproken als Blanus door onze reisleidster, de doos) geweest, je moet daar discotheek Arena is checken; vorig jaar werd daar vet hard gedraaid, en de darkraver kwam daar toen 3x per week draaien .

Zelf ga ik dit jaar naar Salou, ook met de Bus (vorig jaar met vliegtuig; dr was nix anders meer vrij! Maar we gaan wel 2 weken. Das dan wel weer vet.

Greetz...

Darkraver was gaaf INDEED! Dit jaar gaajjik met een vriend van me naar Schiphol. Niet geboekt, koffertje vol shorts, hawaiibloesjes en zonnebrillen en we zien wel. M'n pinpas met Euro's houdt het die weken hopelijk wel. Last second noemen ze dat. Curacao, Spanje, Frankrijk of Turkijke....tsjaah....dat ziejjik dan wel!

Old Post Feb-06-2002 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Zomer Vakantie, Waar ga jij naartoe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice Progressive with Dreamy Vocals [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlack Atlantic - "No Need To Hide" (Dub Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:41.

Forum Rules: