in mijn tuin en een jaccuzie laten plaatsen (huren voor 10 dagen )
May-07-2006 16:18
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Weekske zuid-Spanje eind september. Een huiske(met zwembad) huren voor een week met 8'en .
May-07-2006 16:31
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Dominicaanse, Maleisië.. De mensen hebben hier geld teveel blijkbaar
Van mij is het toch al een aantal jaar geleden dat ik nog es het land ben uitgeweest. Nu ik in de sector zit, begint het weer te kriebelen natuurlijk.
Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is.
May-07-2006 16:56
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
^gij rookt gewoon uw vakantiegeld op denk ik
May-07-2006 17:09
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken.
Citytrip Parijs en ongetwijfeld nog ne reis ergens in Europa met de vrienden.
May-07-2006 17:29
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by TOR
Ben momenteel aan het kijken om in de loop van de zomer enkele dagen in Luxemburg en omstreken rond te trekken. Een volwaardige vakantie zit er helaas niet meer in dit jaar, omdat mn congé nogal gelimiteerd is.
'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach)
May-07-2006 17:43
Devilex
Think About The Way
quote:
Originally posted by Gladius
'Klein Zwiterland' (Duits-Luxemburgs gebied) is zeker de moeite om in rond te trekken. Ik ben daar een weekje met m'n fiets geweest, maar eigenlijk kan je beter te voet gaan. (vooral de wandeling tss de rotsen doen richting Echternach)
En als ge kunt zeker eens meelopen in de processie van Echternach
May-07-2006 17:56
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
quote:
Originally posted by Devilex
10 dagen 't zwijn gaan uithangen in Lloret, en voor de rest paar festivals meepikken.
yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus
May-07-2006 18:04
Devilex
Think About The Way
quote:
Originally posted by mrcanon
yé ik ook, wanneer gaat ge? ik van 26 juli tot 6 augustus
Ik ga eerste 10 dagen van Augustus, eerst tomorrowland nog meepikken.