Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

tack så jätte mycket.. videon var grym..

mera videor uppskattas JÄTTE mycket..

Old Post Feb-07-2002 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Appropå Livevids...

Har någon av er filmen "Trance Energy - Rave Preview" 6:30 lång?

Jag vet inte vem som spelar, det ser typ ut som Marco V, men han lirar Luvstruck (remix) och Superstring... känns inte riktigt som marco v, men jag vet inte.. Sen till den Luvstruck remixen, vet någon vilken remix det är?? Det är inte Marco V & Benjamin remix iaf.. Väldigt, väldigt bra tycker jag..

Om nån vill ha denna föresten så kan jag skicka nånstans..

Old Post Feb-08-2002 10:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs
Appropå Livevids...

Jag vet inte vem som spelar, det ser typ ut som Marco V, men han lirar Luvstruck (remix) och Superstring... känns inte riktigt som marco v, men jag vet inte.. Sen till den Luvstruck remixen, vet någon vilken remix det är?? Det är inte Marco V & Benjamin remix iaf.. Väldigt, väldigt bra tycker jag..

jag vill gärna ha den

Old Post Feb-08-2002 10:14  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Oki doki... Hur ska jag skicka?? Har inget ställe att lägga upp det på själv...

Old Post Feb-08-2002 10:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
Oki doki... Hur ska jag skicka?? Har inget ställe att lägga upp det på själv...

Varsågod:

code:
210.112.73.21/incoming/ 1/2 [/4_Ta/

Old Post Feb-08-2002 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Tack, men jag hajar inte ett skit av det där

Tänkte att jag skulle komma dit antingen att bara klistra url:en i browsern eller genom ftp-program.. Lyckades inte..

Sorry, men jag e inte så grym på sånt här..

Old Post Feb-08-2002 11:00  Sweden
robstar
Excited

Aha..va synd.

Om du vil kan du ladda ner:

LEECH FTP

du hittar de på www.download.com

Sen trycker du bara på Jordgloben med en BLixt i och klistrar in Adressen i fönstret.

Old Post Feb-08-2002 13:04  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Steve, TACK! Vart hittar du dina vids?

King, det är Atlantis ITA Remix på Luvstruck. Sjukligt bra!

LÄGG UPP ENERGY FILERNA FÖR INNI HELV---!!! Får ångest!! Letar o letar...

Old Post Feb-08-2002 14:15  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by Trancefella

King, det är Atlantis ITA Remix på Luvstruck. Sjukligt bra!

TACK! Den har jag undrat över länge..

Robstar, Jag tankade programmet och började uploada, men:

Upload failed on 210.112.73.21 (/incoming/ 1/2 [/4_Ta/Trance Energy - Rave Preview.mpg). (connection reset by peer)

Återigen: Fattar ingenting

Old Post Feb-08-2002 15:16  Sweden
robstar
Excited

Aha....fan då. Man kan tydligen inte va connectad på den FTPn så länge.

Men tack för att du provade.

Ska se om ja hittar nån annan ftp.

Old Post Feb-08-2002 15:59  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Appropå Livevids...

Jag slänger upp en thread nu med den där 6.30 minuters preview nu....

edit: fan nu strular servern, måsrte ringa brorsan men sen kommer den upp så fort som möjligt.
Kanske även den där Johan Gielen från Trance Energy....

Old Post Feb-08-2002 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Ingen som vet vilken tune han bryter isen med?

Old Post Feb-08-2002 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHigh BPM ID from 1999 [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - The Orange Theme (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:58.

Forum Rules: