Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De Gaming Thread
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

FPS all the way

Team Fortress Classic (Half-life), Unreal Tournement '99 & Day of Defeat Source (HL2)

upcomin' Fortress Forever, follow-up voor TFC maar dan op de HL2 engine

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post May-10-2006 14:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Elder Scrolls IV: Oblivion
Still waiting for Stalker
Planescape Torment
Icewind Dale I & II + expansions
Baldur's Gate trilogie
Prince Of Persia
God of War

Keb ook een tijdje geCS't

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post May-10-2006 15:12 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Duke Nukem 3D, Doom en Quake, dat waren de games voor mij

Na Wolfenstein 3D, de originele Prince of Persia, Dasboot, Tanks, etc.

Verder ook nog op de pc al bijna 10jaar geleden, Syndicate, Theme Park, Hi-Octane, allemaal top spellekes van Bullfrog, en de originele Monkey Island van Lucas Arts.

^Dat zijn de enigste spellekes da'k nog eens zou willen spelen...spijtig genoeg werkt er niks meer van onder Windows. Nooit een spelconsole gehad en geen seconde me beklaagd...misschien eens nen Gameboy, Gamegear of MegaDrive vroeger maar kon dat genoeg bij vrienden spelen

15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam

Old Post May-10-2006 15:36 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sh!fty
where's the booz?

Registered: May 2005

ik heb een Nintendo 64, vooral;
zelda 64
Banjo & Kazooie
Super Mario
Mario Kart
James Bond/Perfect dark
waren wel leuk

Op pc speel ik alleen nog maar UnrealTournament '99, sinds da het enige spel is waar ge nog een beetje skillz voor moet hebben.
Spelleke Eagle?

Old Post May-10-2006 15:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Sh!fty Click here to Send Sh!fty a Private Message Add Sh!fty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Hier ist ook WoW momenteel.
Al heel lang ni meer HF, CS e.d. gespeeld.

Old Post May-10-2006 16:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Ik heb heel veel FPS gespeeld vroeger. Ik heb Quake3 vijf jaar competitief gespeeld en veel prijzen mee gewonnen. De mooiste waren ongetwijfeld een reis naar Zuid-Korea en een naar Frankrijk. Nu is die periode gelukkig achter de rug. Een game-verslaving vraagt veel te veel tijd van uw leven, en ik had moeite met het spel los te laten.

Ik speel nu af en toe nog wel eens een spel (meestal FPS), maar ik waag mij niet meer aan multiplayer uit vrees da'k terug verslaafd zou worden

Old Post May-10-2006 16:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Zelfde als Hydra maar op wat lagere niveau, ook competitief wel. Ook wat gewonnen.

Nu vooral WoW, terug account overgenomen (van meffie, remember hydra :-) ) en ja wat aant amuseren.

voor de rest niets anders qua games

Old Post May-10-2006 18:34  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

Tomb raider legends vorige week uitgespeeld, was leuk!

nu bezig aan Oblivion, maar voorlopig vind ik het maar saai

op het kotnetwerk spelen we af en toe wel een LAN, das plezant: Age of Empires 3, Need for Speed of SOF2. ambiance

thuis hebben we onlangs ne playstation 2 gewonnen. das vooral leuk in multiplayer: racen, vechten en voetballen tegen mekaar en zo

en op die E3 zijn al coole dinges getoond. vooral die controllers van nintendo en playstation 3 zijn vet. nadeel van consoles is da ge een tvscherm nodig hebt, en ik kan ook beter met een toetsenbord overweg dan met zo'n controllerke

Old Post May-10-2006 19:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Ben momenteel vooral bezig met WoW, heb vooral de smaak te pakken gekregen van rp'en en zit dus ook op een rp-server.
Oblivion speel ik ook van tijd tot tijd en het is veel beter dan Morrowind, doet me bij momenten echt terugdenken aan Daggerfall. Alleen spijtig dat ze hun officiële plug-ins alleen via download aanbieden.
Van tijd tot tijd speel ik ook Auto Assault en hoewel het op zich een leuk spel is, is er toch iets dat er aan schort (heb dat gevoel ook bij Guild Wars en City Of Villains). Vooral de vele laadtijden irriteren me mateloos en hoewel ze vol fierheid bulderen dat ze de havok-engine gebruiken vind ik toch dat die weinig functionaliteit of meerwaarde bied aan de spel-ervaring. WoW is en blijft in mijn opinie de Koning.

Van oorsprong was ik wel een console-gebruiker. Alles begon voor mij met een pong-machien en dan was het de sega master system, de sega megadrive en toen kocht ik de Sony Playstation. Zalige console, zalige spelletjes en ook een zalige sfeer hing er rond die console. Het is moeilijk te omschrijven, maar het ding had gewoon een leuk imago.
Uiteraard stapte ik ook over op de PS2 en moet de overgang van PSX/PSone naar PS2 ging ook het leuk imago buiten en moest het ineens "trendy" zijn. In het begin had ik dat nog niet door en ben dus ook gretig op de online-band gesprongen en heb SOCOM en SOCOM2 rot gespeeld, ik miste zelf lessen op S2 te kunnen spelen. Maar eens Sony met de PSP op de proppen kwam, het Benelux OPM magazine van leuk naar Total Suppah Duppak Fly ging begon ik de stront te ruiken.

Ten eerste de PSP was in theorie bedoeld als concurrent voor Koning Gameboy, maar al snel bleek gewoon dat het een trendy bijouke moest worden. Heel de marketing campagne draaide erom om aan te tonen hoe hip de PSP wel niet was en is en altijd zal blijven. Elke MTV-Hiphopper en elke couturier van Dolce tot Armani moest wel ergens met een PSP staan zwaaien en zeggen hoe innovatief het ding niet was en de prijs was ook innovatief. 300 Euro voor een consoletje dat eigenlijk bedoel is als een secundaire console en de spelletjes waren niet alleen conversies van al bestaande PSone of PS2 spelletjes, nee ze zaten ook mooi in de 45-50 regio van prijs. Gevolg ik heb geen PSP, maar wel een Nintendo DS en ik heb er geen spijt van. De NDS is echt een leuk ding, 100 euro goedkoper en je kreeg er een spel bij. Daar bovenop heeft de NDS redelijk wat spelletjes specifiek gemaakt voor het ding ipv de eindeloze reeks aan conversies op de PSP.

Met het heugelijke nieuws dat Sony voor de standaard versie van hun PS3 een vriendenprijsje gaat vragen van 500 euro, sorry 499 euro, en 599 voor de "stevig" uitgeruste versie en daarmee 200 euro boven de prijs zit van "stevig" uitgeruste Xbox 360 (een creatie van geldwolf no1. MS) hebben ze het helemaal afgedaan bij mij.
Voor 600 euro kan ik mij een nieuw moederbord aanschaffen en hoef ik niet meer 60 euro af te dokken voor een spelletje (iets zegt me dat de ps3 met de 70 gaat flirten).
Vroeger keek ik altijd op tegen PC-gaming vanwege al het geüpgrade, maar dat valt uiteindelijk redelijk goed mee, plus je kan die kosten spreiden en je hebt meer keuze uit producenten. Hoe meer ze gillen "next-generation gaming da shizzle" hoe meer ik mijn PC'tje zal koesteren, knuffelen en af en toe een goeie trap tegen zijn front geven.

Old Post May-11-2006 21:11  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

^Koop een Nintendo Wii opt einde van dees jaar; ik ben nu al verkocht Console gaming to the max

http://www.youtube.com/v/wUIjnzFCGcE

En hier een filmke van Mario Smash Bros. ... zalig voor multiplayer

http://www.youtube.com/v/vnTTvhKvz7E

(Ondersteund dit subforum geen video-embedding ... In het gaming forum werkt dit wel

)

Last edited by Push2005 on May-11-2006 at 21:45

Old Post May-11-2006 21:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

de nieuwe playstation controller heeft ook 6 bewegingssensoren

Old Post May-12-2006 08:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by Bertn
nu bezig aan Oblivion, maar voorlopig vind ik het maar saai

Zit je vast, mijn jongen? Qua quests is het een redelijk standaard spel, soms sturen ze u wel naar de andere kant van de wereld en zelden moet ge op zoek naar ne walkthrough omda ge het gewoon simpelweg ni vind (well-hidden, bug in-game, etc.)

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post May-12-2006 08:59 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > De Gaming Thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack heard at Kudorf in Berlin 15th of June during the world cup. [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Sequenza - I'm Gone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:14.

Forum Rules: