wout kan trance draaien en nico draait alleen dat en groove/electro(tzal wel trance worden hier).
al een chance dat het geen wout vs regi is want dan zou het volledig om zeep zijn
May-11-2006 10:27
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
En wie zie ik daar in kleine letterkes ergens onderaan de affiche staan? DJ Fire...
Da snap ik dus ook niet. Die kerel is zo extreem underrated en ondergewaardeerd in België, ni normaal. Terwijl hij in feite wel zowat de beste DJ op heel de line-up is
Ach geen enkele club of event durft nog 100% in één richting te gaan en vernieuwend over te komen. Altijd is er wel ergens een knipoog naar die platte jump of die commercieele elektro/groove.
Waar is gvd den tijd dat dat de events bulkten van nieuwe namen.
May-11-2006 11:47
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En wie zie ik daar in kleine letterkes ergens onderaan de affiche staan? DJ Fire...
Da snap ik dus ook niet. Die kerel is zo extreem underrated en ondergewaardeerd in België, ni normaal. Terwijl hij in feite wel zowat de beste DJ op heel de line-up is
Iedere DJ staat in hetzelfde formaat.
Of er moet iets mis zijn met mn ogen, hehe
May-11-2006 17:43
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by TOR
Iedere DJ staat in hetzelfde formaat.
Of er moet iets mis zijn met mn ogen, hehe
Ik begrijp uw punt eigenlijk niet zo goed, want hij staat nu niet meteen op een vreemde plaats op de affiche.
Dat hij underrated is, ok, maar wat komt de affiche daar bij kijken?
May-11-2006 18:24
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Dat hij tenminste op de eerste rij zou mogen staan tussen de grote namen, en niet ergens vanonder tussen Zillion residents waarvan ik nog nooit gehoord heb.
Originally posted by Jasperovitsj
Dat hij tenminste op de eerste rij zou mogen staan tussen de grote namen, en niet ergens vanonder tussen Zillion residents waarvan ik nog nooit gehoord heb.
Idd...
En waarom staat FOU69 niet in koeien van letters ?
May-11-2006 18:45
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Tjah, is in volgorde van bekendheid hé.
Als organisator zou ik hem ook daar plaatsen, ook al hoort hij voor mezelf mss op de bovenste rijen.
Ik zie eigenlijk niet in wat het probleem is.
Nothing to get worked up about at least.
May-11-2006 18:48
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
I'm not worked up
Kvind het alleen typerend voor de Belgische mentaliteit