gestemd, maar ik vrees dat het voor niets is geweest
May-15-2006 17:31
Toni_D2
Suspended User
Registered: Oct 2005
Originally posted by Jasperovitsj
stoker -> ban
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €?
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
nee?
nee!
May-15-2006 17:32
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Toni_D2
Het is overduidelijk spam, hij zegt het zelf. Waarom maken we een uitzondering en gaan we voor iedereen een uitzondering maken? Als hij het in de offtopic topic had gezet, had ik er minder problemen mee.
nee!
Kom jong, terug in au kot.
May-15-2006 17:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Toni_D2
En hoeveel kost tegenwoordig een avondje cinema? 8 of 9 €?
Wind je niet zo op Toni, dat is niet goed voor je bloeddruk.
Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost?
zoiets zei ik dit weekend ook
May-15-2006 17:57
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Xilver
Mja sorry maar 't is idd wel een dubbele standaard he. Wat als Toni dit had gepost?
Hij verdient er geen geld mee, hij nodigt de Beta's uit om ook te komen en hij zit hier al langer (hij heeft zich niet geregistreerd om dit te posten). Moet kunnen vind ik.
Als Toni het had gepost, dan was het een ander verhaal ja