Originally posted by The_G0dfather
'k bedoel dus wel dat ze meer zijn dan outsider hé, voor alle duidelijkheid
ik reken ze ni tot kanditaat winnaars. Dus zet ik ze bij outsiders. Lijkt me logisch.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-17-2006 23:58
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
ah ja elke z'n mening hé
ben ook geen italië fan maar ze lijken me toch meer in staat tot een goeie prestatie dan bv engeland of fra
May-18-2006 00:02
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Heb op Brazilië gestemd, ook al hoop ik dat er toch een complete outsider wint, zoals Griekenland twee jaar geleden op het EK.
In onze vriendenkring heb ik een prono spel georganiseerd: alleman gooit 5 euro in de pot, doet pronostieken op de uitslag waarbij per match van 0 tot 4 punten te verdienen zijn, en aan het einde van de rit schieten er 3 geldprijzen over, best fun en leuke afwisseling voor tijdens de examens
Iemand zou u echt eens een cursus "Nuanceren voor beginners" cadeau mogen doen hoor
En precies zo weinig mensen die in de kansen van Nederland geloven?
Die hebben anders wel een aardig team bij elkaar, sterker dan bvb Duitsland in mijn ogen