Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik denk dat juist Tiesto's enthousiasme hem zo populair maakt bij ons ta-tiesto-fans! K heb een maal een gesprekje met deze trance-god gehad, in Lloret, en ik vind t gewoon fantastisch dat hij tijd maakt voor zn fans.. Sindsdien ben ik ook een heel groot Tiesto-fan geworden.. En dat ie leuk draait,, dat komt er uiteraard ook nog een x bij

Old Post Feb-08-2002 22:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Hey new_wave ik zou het op prijs stellen als je je mening over tiesto iets nuanceert.. en ook wat meer onderbouwt.. kijk als je nou wat zegt.. doe het dan goed.. (en nee nu hoef je mij niet terug te pakken)

en ik zie ook net dat je het poste om te kijken wie het 1st toehapte?? Dat doet meer denken aan een poging tot flame-wartje spelen dan een discussie..

Kijk ik vind t chill dat de forum rulez grotendeels door jou komen.. hou je er dan ook aan en hou je een beetje in.. deze thread hoeft niet verneukt te worden

thx..

L@ter

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-08-2002 23:00 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Jappio
Ik denk dat juist Tiesto's enthousiasme hem zo populair maakt bij ons ta-tiesto-fans! K heb een maal een gesprekje met deze trance-god gehad, in Lloret, en ik vind t gewoon fantastisch dat hij tijd maakt voor zn fans.. Sindsdien ben ik ook een heel groot Tiesto-fan geworden.. En dat ie leuk draait,, dat komt er uiteraard ook nog een x bij

Ja precies, het maakt niet uit waar hij draait hij vindt het geweldig en maakt er altijd het beste van! Hij is zo fucking bekend maar gewoon no way arrogant! Echt supermooi!

En New Wave, ik had er dit keer geen "Pittige Thread" voor gezet dus kan je er a.u.b. ook geen van maken! Als je btw tiesto vindt zuigen wtf doe je dan nog op dit forum, serieus! Tiesto is en blijft nog een van de maatstaven van de trance scene en hij is zeker niet vergelijkbaar met fucking Jean!

Ik had idd heel graag op DD willen zijn maar vind ik toch een beetje teveel pieken (of euro's) als hij toch 5 dagen later hier komt!

Latersch

Old Post Feb-08-2002 23:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by New Wave
gheghe geweldig dit.

Ik dach, ik ga even kijken wie het eerste toehapt.......prachtig, onze grote vriend DJ Lex....whehehe
WHOOOOOOOHOOOOOOO, ik dacht dat je me gezeik zat was.....sukkel, praat dan niet met me.......

wat een grote tegenvaller is dit van de bedenker van de REGELS!!!!

Tiesto roeleert gewoon en zal dat nog wel een tijdje blijven doen

Old Post Feb-08-2002 23:20 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mansie
tranceaddict

Registered: Aug 2001
Smiley DJ Tijs "roeleert" zeker !

Toffe ervaring.
Ik heb Tijs afgelopen zomer nog op de FFWW-parade in Rotterdam een hand gegeven. Was wel cool. Zoals je die man gewoon ziet genieten als hij staat te draaien !!

NB, ik heb (helaas) Dutch D. gemist vorig weekend. Balen...

Weet iemand al of die set of delen ervan online staan??

NB ik heb wel al gehoord dat er een groot deel morgenavond op TMF komt, toch??

Tijs RULES

Utreg rules!!

Old Post Feb-08-2002 23:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for mansie Click here to Send mansie a Private Message Visit mansie's homepage! Add mansie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Heel vet Rudy!!

Kheb ook eens met hem gesproken, 3 jaar terug ofzo, hem ff op een wodka redbull getrakteerd (zijn lievelings drankje) vond die echt heel cool en was verbaasd dat ik dat wist, toen was ie natuurlijk nog niet zo bekend!!! En gewoon heel normaal op de dansvloer lopen lullen terwijl Dj Jean achter de draaitafels stond te kutten

Ook gaaf dat jij als hollander in engeland toch de mogelijkheid hebt om tiesto te kunnen zien. Dat geld natuurlijk voor al zijn fans buiten nederland maar van mij mag hij toch wat vaker in nederland draaien (tour amerika enzo..)

Greetzz

Old Post Feb-08-2002 23:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Blik

wat een grote tegenvaller is dit van de bedenker van de REGELS!!!!

Tiesto roeleert gewoon en zal dat nog wel een tijdje blijven doen

Die jongen is hier voornamelijk om vervelend te doen
Het slaat nergens op om te zeggen dat Tiesto zuigt. Ze stijl staat je misschien niet aan, maar dat heeft nix te maken met ze draaikwaliteiten. Als ik nix aan zo'n rampestamper vind zeg ik toch ook nie dat hij zuigt. Hij zal best wel kunnen draaien, maar zijn stijl staat me dan gewoon niet aan.

Old Post Feb-09-2002 07:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Ik ben een beetje jaloers op je rudy

Ik heb nu deel 1 van de set binnen en hij is LEKKER YUM YUM

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Feb-09-2002 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Zie ik hier een flamethread ontstaan?????????
Shame on you Lex en Newave!!!!
En nou nooit meer de schuld geven aan sweet and innocent me he

*Barrels*

Ennuh wat Tiesto betreft,die blijft ondanks alle flames die ie al tijden voor zn bek krijgt gewoon cool en feest meer dan alle loosers bij elkaar,en dan zijn t ook nog eens zn eigen feesies,een feesies waar jij alleen natte dromen van hebt waveje

Old Post Feb-09-2002 09:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Rudy

Ja precies, het maakt niet uit waar hij draait hij vindt het geweldig en maakt er altijd het beste van! Hij is zo fucking bekend maar gewoon no way arrogant! Echt supermooi!

En New Wave, ik had er dit keer geen "Pittige Thread" voor gezet dus kan je er a.u.b. ook geen van maken! Als je btw tiesto vindt zuigen wtf doe je dan nog op dit forum, serieus! Tiesto is en blijft nog een van de maatstaven van de trance scene en hij is zeker niet vergelijkbaar met fucking Jean!

Ik had idd heel graag op DD willen zijn maar vind ik toch een beetje teveel pieken (of euro's) als hij toch 5 dagen later hier komt!

Latersch

For your info Ik vind Tiesto ook zuigen, en ik zit ook op dit Forum en ik zit ook gewoon lekker op dit forum Maar ja, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die hem wél goed vinden en die hem op hetzelfde voetstuk plaatsen als ik bij PvD doe

Maarre.....om je even publiekelijk af te vallen Tim....met dat soort opmerkingen verneuk je de boel wel weer een beetje

Mensen...trek het je niet aan want Lieve Timmie is gister voor t eerst ongesteld geworden whehe

still lov ya babe

Old Post Feb-09-2002 10:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Heb de Set van DD geluisterd en moet zeggen het is wel toppie wat hij liet horen, dan baal je gelijk dat je er dan niet bij kon zijn. Maar toch. Maar ik ga niet gelijk nu zeggen dat Tiesto gelijk "De MAN" is. Ook tiesto heeft sets gemaakt waarvan ik dacht nou dat had wel wat leuker gekund. En zo is dat met meer dj's. Maar hij blijft voor mij toch wel in de top10 voorkomen. En zeker na de DD set.

Old Post Feb-09-2002 11:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Tiesto kan gewoon heel goed met et publiek om gaan.
Ik wis nog wel op de Danceparade van de zomer stond ie een beetje los te gaan op zn eigen kar en aan die stalen rekken te hangen. Hij deelde ook platen uit en op een gegeven moment laat ie iemand anders ff verder draaien en staat ie zelf tussen et publiek uit zn dak te gaan, dat was eg cool

Old Post Feb-09-2002 13:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID wanted [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiss Shiva - Dreams(Cosmic Gate Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:37.

Forum Rules: