Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jukx

pfff, nu snap ik weer waarom je 18 moet zijn om te mogen stemmen.

voor alle blinden en slecht horenden onder ons (en daar zijn er blijkbaar veel van):

artikel 1 uit de grond wet:
Gij zult niet discrimineren.

jullie afgod Pim Fortuyn wil dit artikel schrappen. de énige partij die eerder zo een kunstje wilde flikken was de CD van dhr Janmaat.

hoe groot is dat bord voor jullie kop als je dan nu nog steeds zegt.. ach die Pim Fortuyn is helemaal niet extreem rechts, zijn woorden worden alleen verdraaid.

ik zal ff vertellen hoe groot me bord is.. er past iig op.. "Leefbaar nederland".. zon groot bord is dat..

Dit is als het goed is het stukje waar je steeds naar verwijst.. over afscheffing van dat artikel..

'Die buitenlanders pikken onze blonde vrouwen af', zegt u. 'Die ze dan vervolgens hoeren noemen'
'Nee, ik heb het over islamitische mannen die dat doen. Dat is iets anders dan buitenlanders, meneer. Ik sta achter wat Voltaire zegt: Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: Gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dat zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken. Er is een grens en die vind ik heel belangrijk: je mag nooit aanzetten tot fysiek geweld. Dat kan een rechtsstaat zich niet permiteren. Maar als een imam weet te vertellen dat mijn levenswandel volstrekt verwerpelijk is en beneden die van varkens ligt: oke dan zegt hij dat maar.

Kiek es an.. we bekijken het in de context.. en het blijkt mee te vallen.. en dat zeg ik zonder bord voor me kop want die staat te pronken in de tuin..

Doei

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-09-2002 21:12 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

ja okee.. ik wil me nie te diep mengen in dit gesprek, maar ik ga dus absoluut nie op Pim Fortuin stemmen.. (jaja ik mag al stemmen )

quote:
'Die buitenlanders pikken onze blonde vrouwen af', zegt u. 'Die ze dan vervolgens hoeren noemen'
'Nee, ik heb het over islamitische mannen die dat doen. Dat is iets anders dan buitenlanders, meneer. Ik sta achter wat Voltaire zegt: Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: Gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dat zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken. Er is een grens en die vind ik heel belangrijk: je mag nooit aanzetten tot fysiek geweld. Dat kan een rechtsstaat zich niet permiteren. Maar als een imam weet te vertellen dat mijn levenswandel volstrekt verwerpelijk is en beneden die van varkens ligt: oke dan zegt hij dat maar.

En over deze uitleg.. Zo kan je alles wel naast je neerleggen.. T lijkt mij dat die discriminatie-wet 1 van de belangrijkste wetten is van onze grondwet.. Een ander groot woord is RESPECT; en daar lijkt meneer Fortuyn mij dus duidelijk een gebrek aan te hebben..

Gelukkig heeft Fortuyn hiermee een grote fout meegemaakt door dit te zeggen, want ik denk dat dit veel stemmers gaat kosten.

Lator!!

Old Post Feb-09-2002 21:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

nouja, laat maar hangen..
blijkbaar zien jullie niet in wat voor consequenties het afschaffen van dat artikel heeft.
kan ik jullie natuurlijk niet kwalijk nemen.. jullie zijn niet voor niks fan van pim fortuyn.

die gozer wil gewoon hele radicale dingen gaan doen, maar camoufleert ze dan met een "onschuldig" verhaaltje als wat henkie_h als voorbeeld gaf. verhaaltjes die de dommen en goedgelovigen graag willen horen.

Old Post Feb-09-2002 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
blijkbaar zien jullie niet in wat voor consequenties het afschaffen van dat artikel heeft.
kan ik jullie natuurlijk niet kwalijk nemen.. jullie zijn niet voor niks fan van pim fortuyn.

Ik ben idd een 'fan' van Pim, dat wil zeggen dat ik het in grote lijnen met hem eens ben.
Maar het afschaffen van het discriminatie artikel vind ik echt te ver gaan!!
Ik heb op zich nix tegen buitenlanders, maar ik ben wel van mening dat er wat moet gebeuren aan de economische vluchtelingen. Naar mijn mening zou het hele asielbeleid opnieuw opgesteld moeten worden. En dan moet er met name gekeken worden naar het feit dat hier al jaren vluchtelingen zitten die nog steeds niet weten of ze wel of niet mogen blijven. Ze mogen niet werken van de overheid, terwijl de meesten dit juist maar al te graag willen.
Om deze veranderingen door te kunnen voeren moet de 'stroom vluchtelingen' naar Nederland eerst gedeeltelijk stop worden gezet.
Maar dit is een eindeloze discussie zoals ik al heb gezegd en ik wil hier ook niet te diep op ingaan want dan ben je nog dagen aan het posten met als resultaat dat je alleen maar problemen hebt veroorzaakt

Wat je zal krijgen bij het afschaffen van de wet op de discriminatie is een chaos. Ik vind dit ook een erg domme uitspraak.
Ik ben er zelf nog niet over uit of ik op Leefbaar Nederland ga stemmen, ik ben het eens met een aantal standpunten, maar op sommige punten vind ik ze ook wel erg kortzichtig..
Ik heb nog ff de tijd om erover na te denken..

Old Post Feb-09-2002 22:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:

die gozer wil gewoon hele radicale dingen gaan doen, maar camoufleert ze dan met een "onschuldig" verhaaltje als wat henkie_h als voorbeeld gaf. verhaaltjes die de dommen en goedgelovigen graag willen horen.

GO JUKX GO JUKX, Ik ben t dus met Jukx eens, zoals altijd

Sorry jongens, mar iwe op zo'n manier over een bevolkingsgroep praat..., dat kan helemaal niet vind ik...

Old Post Feb-10-2002 00:53 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

ah ja ik heb me zeggie gedaan jukx heeft ze zeggie gedaan.. elkaar van standpunt verandre lukt toch niet.. onze discussie is over..

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-10-2002 03:43 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Idd

Old Post Feb-10-2002 04:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

maar toch had ik nog wat

ik heb zon vermoeden he.. dat leefbaar nederland vandaag of morgen naarbuiten komt met.. "het was niet zo bedoelt".. Kijk zelf zeg je ook als je een bekeuring krijgt "ah ze moeten die rotbekeuringen afschaffen" ...eigenlijk weet je wel dat het niet kan.. en nooit zal gebeuren maar toch zeg je dat.
De heer fortuyn heeft hoogstwaarschijnlijk elke dag te maken met beschuldigingen van racisme.. dus kan hij daarom deze uitlating hebben gedaan..
tadaa..

Daarnaast zal der nooit echt gevaar zijn voor afschaffing toch.. alle andere partijen zijn zwaar tegen afschaffing of aanpassing (meteen lekker punt om leefbaar nederland aan te pakken.. lol best zielig.. als gieren op hun prooi..

k had trouwens wel de journalist willen zien die dat antwoord van fortuyn noteerde of opnam.. haha.. dan zit je echt.. "ooo dit is em! dit is het interview dit is de zin".. en dan nix laten merken

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-10-2002 04:46 
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik had aan het begin een best hoge dunk van pimmetje, maar zeker nu ik het programma heb gelezen is die wel een heel stuk gezakt.
Ik vind persoonlijk dat hij met zijn partij alleen maar loopt te schreeuwen waar en hoe het allemaal fout gaat, dat kan ik ook nog wel, maar geef dan ook eens een oplossing.Ik word hier echt niet goed van citaat: "De burgers zullen hun verantwoordelijkheid moeten kennen en de sociale controle moeten herstellen. Iedereen moet vrij en veilig op straat kunnen gaan."jaja heel geniaal plan hoor...HOE WIL JE DAT DOEN DAN????
Ik denk wel dat Pim niet dom is hoor, alleen dit geschreeuw hoort wel een beetje bij de verkiezingen, ik ga vooral af op de programma's, en nee het wordt geen leefbaar nederland voor mij,maar ik heb ook nog geen idee wat dan wel.

Old Post Feb-10-2002 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Henkie_henk
ah ja ik heb me zeggie gedaan jukx heeft ze zeggie gedaan.. elkaar van standpunt verandre lukt toch niet.. onze discussie is over..

Wat jammer dat je nu kapt met de discussie. Wilde er eigenlijk ook nog wel op in gaan. (helaas had ik gisteren geen tijd om te posten, vandaar).

Wat betreft de mening van Jukx:
Ik ben het behoorlijk eens met jou mening:
met zulke mensen moet echt je oppassen, die gast mag dan wel, zoals Henkie_H al zei: een professor zijn, maar dat zegt echt niks over zijn bedoelingen:
Ik wil niet meteen de vergelijking maken met iets uit het verleden van ons landje (2e wereldoorlog), maar Hitler was volgens sommigen ook een genie. Het professor zijn (dus een hoge opleiding) zegt echt NIKS over de bedoelingen van zo'n man.
Eerst leek mij leefbaar Nederland wel een aardige partij met wel leuke standpunten: maar als mr. Fortuyn zulke uitspraken doet........

Hoop dat meer mensen inzien dat die gast een toekomstig gevaar kan zijn voor onze rechtstaat!

GreetZ RubDub

Old Post Feb-10-2002 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

ik ben het met jukx eens.

maar wat ik mij afvraag; nooit hoor je jongeren hier over politiek, ik heb hier volges mij nog nooit een thread gezien over politiek , maar ook gewoon overal op school etc nooit word over politiek gesproken. En nu opeens Pim Fortuin eris beginnen opeeens aaaaaaal die jongeren over politiek te praten, pimmetje dit, pimmetje dat, en waarom? omdat het al die "pim-fans" aanstaat wat ie zegt. En hoeveel jongeren hoor je niet "anti-buitenlanders" praten, net als pimmetje, grens moet dicht voor islamieten, grondwet artikel 1 schrappen enz. dat vinden al die jongeren dan wel leuk. Ik zeg natuurlijk niet dat iedereen hier die het met Pim eens is gelijk een racist is ofzo, dat bedoel ik echt NIET, maar ik vind het toch een vreemde zaak zoals hierboven beschreven.

zo ik ook weer mijn zegje gedaan, start the flamewar

Old Post Feb-10-2002 10:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

no offense

maaruh massive, jij hoort waarschijnlijk aleen de uitspraken en niet hoe hij doe onderbouwd, dan zul je anders denken, denk ik

kusje

Old Post Feb-10-2002 10:51 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim Fortuyn, wat een grappenmaker!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Paul van Dyk Tune!!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEvolution - "Walking On Fire" (Evolution Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:05.

Forum Rules: