|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
May-28-2006 15:20
|
|
|
 |
 |
Toni_D2
Suspended User
Registered: Oct 2005
|
|
Als dat woordje het enige tegenargument is dat jullie kunnen geven, dan ben ik blijkbaar nog te mild geweest.
|
|
May-28-2006 15:49
|
|
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
|
|
|
Voor mij is het het eind resultaat van een productie dat telt, en niet hoe het is gemaakt, elektronisch of niet, het intereseert me wel als ik een bepaald nummer goed vind, dan wil ik der ook alles over weten, hoe het is tot stand gekomen. En ik denk dat veel EDM producers ook hun ziel in bepaalde tracks steken.
Ik sluit me ook aan bij Luc, maar ik zou zelfs nog een stapke verder gaan en zeggen dat trance (voor mij althans) en de ervaring er rond veel meer emoties en ziel heeft dan gelijk welk ander genre, zelfs binnen EDM...de naam trance alleen impliceert een extra dimensie... Het staat gewoon op een gans ander niveau dat voor mij persoonlijk geen enkel genre zelfs een beetje aan kan tippen.
Ik sluit me ook aan bij RadiantB's visie over melige liedjes, Eminem en veel rappers 'zingen' ook over hoe slecht hun jeugd was en wat ze allemaal hebben meegemaakt...ocharme...
En elektronische muziek vind ik zelfs meerwaardig dan al de rest samen, ge kunt er bijna elk geluid mee maken. En tracks met veel vocals doen het meestal niet zo veel meer voor mij, t'meeste dat ge hoort op de radio zijn allemaal voorgeschotelde textjes, der is haast niks meer van originaliteit...als ge echt schone texten wilt lees dan bepaalde gedichten van sommige poeten of zo. Der zijn wel sommige groepen die dit combineren met muziek, maar dat zijn der misschien 1 op de 1000.
@Toni, de meeste trance tracks hebben geen teksten nodig om een meerwaarde te hebben, en dat heeft niks te maken met het feit dat er niet veel zangeressen op trance tracks willen zingen. En over wat dj's verdienen ben ik ook oneens met u, der zijn niet echt veel dj's die super veel verdienen, en degenen die wel veel verdienen hebben vaak al tientallen of honderden producties die grotendeels voor hun naambekendheid hebben gezorgd. Op producties kan je dan zeggen dat dj producers haast niks verdienen, dat dat ondergewaardeerd is.
|
|
May-28-2006 15:51
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Toni_D2
Suspended User
|
|
Vergelijk aub de trance lyrics niet met de teksten van Eminem. Dat is kiezen tussen de pest en de cholera. Dat je al zo laag gaat zoeken om te vergelijken, zegt al genoeg.
Geen enkele DJ/Producer kan tippen aan Boudewijn de Groot.
|
|
May-28-2006 16:36
|
|
|
 |
 |
Toni_D2
Suspended User
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
leuk voor jou. |
Je gaat toch niet ontkennen dat dat zijn muziek kwalitatief veel beter is dan elk ander trance liedje. Dat is gewoon tijdloze muziek.
|
|
May-28-2006 16:40
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:52.
Forum Rules: