|
Är det bara jag, omogen som jag är som omedelbart vill skriva om hans namn till AssHunter efter en sån grej? 
Han har blivit intervjuad av TT och massor med andra nyhetsbyråer. Och någon hade mage att påstå: "..Basshunter är det nylyft som Trancen så länge väntat på." VADDÅ TRANCE?! VADDÅ NYLYFT?!
Mwae. Usch o fy.
Han spelade för övrigt Live i Östersund i förrgår och enligt en mycket pålitlig källa spelade han "Boten Anna" inte mindre än 6(!!!) gånger på en kväll.
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
|