Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Cola
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2005

jag tycker cmx 3000 skulle jag vilja rekommendera, älskar den cd'n.

funderar själv på o köpa mig en cmx 3000 med allen & heath xone:32, nån som vet hur allen & heath mixern är?

www.thomann.de har bra priser btw.

cmx'n har jag sett på priset 12000 här, den går på 8000 där. ungefär..

no, but seriously, they feel good

Old Post Jun-13-2006 19:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Cola Click here to Send Dj Cola a Private Message Add Dj Cola to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

Såja, fick tummen ur och har nu beställt två cdj200 och en numark dxm 06 från thomann. Nu återstår bara att vänta tills de anländer

tack för råden!

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Jul-12-2006 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Kaveh
Såja, fick tummen ur och har nu beställt två cdj200 och en numark dxm 06 från thomann. Nu återstår bara att vänta tills de anländer

tack för råden!

Grattis!

Du kommer att bli väldigt nöjd, det lovar jag!

www.myspace.com/christianohman

Old Post Jul-12-2006 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:

tack för råden!

Grattis och welcome to the dark side!

Old Post Jul-12-2006 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

tack tack

sen är det bara att ladda inför sweta-festival, haha.

- www.kavehazizi.com -

Old Post Jul-12-2006 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad har ni/folket att säga om Numark-mixers ?
ScuL spelar på Numark vet jag och han är nöjd samtidigt som jag pratade med Nihad Thule senast idag som inte gillar dem dels pga. dålig EQ och att reglagen inte känns bra, han är van med Pioneers grejer.

Måste ha tag i en mixer pronto, de man hittar på blocket är antingen utan kvitto eller så bor dom långt åt tjotahejti !

Har spanat in Numark DXM09
Vill ha Pioneer what ever men de kostar därefter

Old Post Jul-18-2006 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad har ni/folket att säga om Numark-mixers ?
ScuL spelar på Numark vet jag och han är nöjd samtidigt som jag pratade med Nihad Thule senast idag som inte gillar dem dels pga. dålig EQ och att reglagen inte känns bra, han är van med Pioneers grejer.

Måste ha tag i en mixer pronto, de man hittar på blocket är antingen utan kvitto eller så bor dom långt åt tjotahejti !

Har spanat in Numark DXM09
Vill ha Pioneer what ever men de kostar därefter

Jag köpte en dxm01 - USB i vintras och jag blev förvånad, åt det possitiva hållet. Billig mixer men den känns absolut inte som en budgetmixer, jag gillar Eq'n riktigt mycket (tyckte till och med att pioneers var lite småäcklig när jag kört på min mixer ett tag och sedan körde på ett pioneer bord) Det är fullständig kill som dödar allt (drar man alla till minsta värde så är det tyst), sedan gillar jag utformingen på EQ-knobbarna, de är tjockare än pioneers och riktigt sköna IMO.
Visst det är inte pioneer eller en A&H mixer men det är garanterat MYCKET mixer för pengarna, Numark har verkligen lyckats med sin digitala tvåkanals serie, ett skönt bord för lite pengar helt enkelt

Old Post Jul-18-2006 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vad tror ni om denna...
Han har inte kvitto för han köpte den själv begagnad.
Det är ett bra pris, på gott och ont.
Egentligen gillar jag inte köpa saker utan kvitto om det inte är från polare.

http://www.blocket.se/view/7948123.htm

Old Post Jul-19-2006 07:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Christian Ö.
Jag köpte en dxm01 - USB i vintras och jag blev förvånad, åt det possitiva hållet. Billig mixer men den känns absolut inte som en budgetmixer, jag gillar Eq'n riktigt mycket (tyckte till och med att pioneers var lite småäcklig när jag kört på min mixer ett tag och sedan körde på ett pioneer bord) Det är fullständig kill som dödar allt (drar man alla till minsta värde så är det tyst), sedan gillar jag utformingen på EQ-knobbarna, de är tjockare än pioneers och riktigt sköna IMO.
Visst det är inte pioneer eller en A&H mixer men det är garanterat MYCKET mixer för pengarna, Numark har verkligen lyckats med sin digitala tvåkanals serie, ett skönt bord för lite pengar helt enkelt

Håller med till 100%! Har själv en DXM06 som i princip är DXM01an med riktigt prisvärda effekter till också

Knalla in nånstans och provspela Stäävä!

Old Post Jul-19-2006 08:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Sidofråga: Ni som beställt via Thomann, kommer paketen med vanliga posten eller via UPS?

- www.kavehazizi.com -

Old Post Jul-19-2006 16:54  Sweden
Christian Ö.
Make U Mine

quote:
Sidofråga: Ni som beställt via Thomann, kommer paketen med vanliga posten eller via UPS?

UPS, hem till dörren Jäkligt smidigt och bra med tanke på hur billig frakten är

Old Post Jul-19-2006 18:00  Sweden
Kaveh
Azizi

ok, great. får hålla utkik efter den svarta bilen då

- www.kavehazizi.com -

Old Post Jul-19-2006 18:07  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance id please [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Walder - Crown [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:48.

Forum Rules: