Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Welke Politieke Partij Kies Jij???
Op welke politieke partij stem jij
You do not have permission to vote on this poll.
PVDA 3 10.00%
VVD 13 43.33%
Groen Links 2 6.67%
CDA 2 6.67%
Leefbaar Nederland 7 23.33%
SP 0 0%
D'66 1 3.33%
Andere Partij, zo ja welke? 2 6.67%
Total: 30 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik heb eigenlijk nog geen idee waar op te stemmen, hoeft gelukkig ook nog niet. maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik wel voor de VVD gaan. ik denk dat de ideeën van hen toch het meeste aanspreken vergeleken met de rest van de partijen

Old Post Feb-11-2002 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
kmag pas bij de volgende verkiezingen stemmen

Old Post Feb-11-2002 18:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

ik ga of voor leefbaar nederland of voor de lijst fortuyn..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-11-2002 21:28 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik ga of voor leefbaar nederland of voor de lijst fortuyn..

Maar LN heeft niet dezelfde idealen als Fortuyn, Henkie, dat wordt dus toch Fortuyn denk ik

Old Post Feb-11-2002 22:18 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

De VVD sprak me de vorige verkiezingen het meest aan, ik heb me dit jaar nog niet zo in de programma's verdiept (de vorige keer eigenlijk ook niet ) maar ik heb dus maar eventjes voor hun gekozen.

Misschien nu ze die maffe knikker aan de kant hebben gezet dat ik het programma van Leefbaar Nederland ook eens serieus ga overwegen. Veel van hun ideeën vind ik op zich wel goed maar ik heb geen zin in al die mensen op de lijst zonder politieke ervaring maar met alleen maar een bekende kop -- die verliezen straks elk debat in de Kamer, heb je op ze gestemd heb je er nog geen reet aan.

Hoewel ik het overigens totaal niet eens ben met Fortuyn vind ik het wel ontzettend gaaf hoe hij het voor elkaar krijgt om alle gevestigde politici wakker te schudden voor hij ook maar een zetel heeft -- de man heeft "stijl" dat moet je hem nageven .

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Feb-11-2002 22:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus

Maar LN heeft niet dezelfde idealen als Fortuyn, Henkie, dat wordt dus toch Fortuyn denk ik

Jaaa dat wordt dus goed overwege.. dat doen we d.m.v. het aantal dartpijltjes wat in de roos terechtkomt.. even aantal = fortuyn lijst.. en oneven aantal is ln..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Feb-12-2002 00:32 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

der is volgens mij geen een partij voor feestende jongeren, dus eigenlijk heeft et dan geen zin...maar goed, doe maar pvda dan omdat mn vader een arbeider is maar zonder kok stellen ze niet veel voor. vind et wel opvallend dat iedereen vvd gezind is hiero.
toch weet ik nog nie zeker wat ik ga stemmen... iig geen ln of pim, want pim is de grootste kneus op aarde met zn waanideeen. maar hij zorgt wel voor wat leven in de brouwerij, wat op zich wel goed is...zolang die maar niet aan de macht komt.

ta-forum-members midi site

Old Post Feb-12-2002 08:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Ik zit nog te twijfelen tussen Leefbaar Nederland en de VVD, maar eigenlijk spreekt niet echt eeb partij me aan. Wel vind ik dat je moet stemmen, anders heb je ook geen recht om te zeiken.

Old Post Feb-12-2002 09:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

even over dat gezeur dat 'als je niet stemt, moet je ook niet zeuren'

dat vind ik dus kant en klare bullshit.

dit komt namelijk omdat als je ergens op stemt, je nog niet weet welke grapjas waar komt te zitten. en ondanks dat niet iedereen dat direct toegeeft: elke minister vindt dat zijn of haar ideeen helemaal master zijn en DRUKT ZE GEWOON DOOR!
en weet meestal de rest ook om te praten..
dus als jij denkt dat als je op een bepaalde partij stemt 'want die denken daar(specifiek gedefinieerd) zus en zo over', terwijl er op de essentiele plekken ministers van andere partijen komen te zitten die daar anders over denken, dan heb je daar dus weer h-e-l-m-a-a-l niets aan.

plus dat de politiek (algemeen) over een aantal dingen anders denken dan het gewone volk (vb. (heel simpel) het nederlandse volk wil in een meerderheid dat het wegennet uitgebreid wordt, terwijl in denhaag men daar dus anders over denkt)(vb. 2: men wil massaal af van testen van pilletjes (hier bekend ) op feesten terwijl ik het wel goed geregeld vind als het mogelijk is).

nog een aantal dingen die mij in het algemeen niet boeien, maar voor sommige partijen van heeeel groot belang zijn (ben nu toch bezig)

gekozen burgemeester ==> boeiuh, weeeer een keer naar de bus toe, ken ze toch niet, plus bakken met geld die die campagnes kosten kan ik weer gaan lappen
referendum: bo-ring. misschien heus wel goed hoor, maar hoe vaak krijg je daar nou mee te maken
liberalisering van allerlei staatsdingetjes: kijk naar de NS, kijk naar Enron (VS)==> need to say more??

dingetjes die mij WEL boeien, maar af en toe ondersneeuwen:

afschaffing BPM op auto's....(dingETJES):
volgens mij beseft niet iedereen wat voor een gevolgen dit gaat hebben... als je dit namelijk doet gaat er zomaar een procentje of 30 van de nieuwwaarde van de auto af... gunstig zou je zeggen... ALLEEN, ...theoretisch worden niet alleen nieuwe auto's 30% goedkoper..gebruikte ook (ja, ook die van jou en van mij )

kilometerheffing: ook zoiets, HOEVEEL KILOMETERHEFFING LAP JE NOU WEL NIET DOOR DIE GIGABRANDSTOFPRIJZEN!!!

idd, me is nogal ontevreden over de huidige stand in de politiek....

(me gaat maar es wat programma's doorploegen van kleinere partijen...)

mocht ik pro autominded overkomen... dat kan wel kloppen ja..

massol

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Feb-12-2002 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by serialkillah
Wel vind ik dat je moet stemmen, anders heb je ook geen recht om te zeiken.

Daar ben ik het dus mee eens. Ik ben het wel met Kolkiewolkie eens dat er een hoop mis is in de politiek, maar ik vind dat toch geen reden om dan maar helemaal niet te gaan stemmen. Want dan verander je namelijk *gegarandeerd* nix -- heb je het niet eens geprobeerd.

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Feb-12-2002 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

Op de volgende link kun je de hoofdpunten uit de verkiezingsprogramma's van alle (landelijke) politieke partijen vinden:

http://www.omroep.nl/nos/specials/n...jzer/index.html

Erg handig als je (nog) niet precies weet waar een partij voor staat en wat hun plannen en ideeën zijn. De thema's: Inkomen, Onderwijs, Arbeid, Asielbeleid, Veiligheid, Mobiliteit, Zorg en Natuur & Milieu worden behandeld. Ik raad iedereen die nog geen keuze heeft gemaakt en wel stemgerechtigd is aan om hier even goed naar te kijken. Binnenkort komt er op die site ook een "politieke voorkeurstest" zodat je aan de hand van een aantal meerkeuze vragen de partij vindt die het best bij je past.

Ik heb overigens op de CDA gestemd (in deze poll) dat betekent niet dat ik het met al hun programma punten eens ben maar ik vind het goed dat er nog een partij is die niet te rechts is maar wel kritisch kijkt naar de problemen met asielzoekers. De CDA is trouwens net als ik tegen kilometerheffing (VVD waar de meesten van jullie op stemmen is voor).

WTB.

Old Post Feb-12-2002 18:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Welke Politieke Partij Kies Jij???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBlake Baxter - Live @ Fuse (03-18-00) ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKid Massive ft Elliotte Williams N'Dure - Thru The Fire [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:04.

Forum Rules: