Los van deze topic: het siert het Beta forum wel dat er minimaal gebruik wordt gemaakt van de verschillende threads, houdt alles goed overzichtelijk en tvalt me op dat als een nieuweling een nieuwe thread opent, dat dat vaak niet in dank wordt afgenomen door de meer ervaren garde Ik bedoel maar, post zoiets in de offtopic thread en er gaan al veel minder hanen naar kraaien. Nuja, op die manier gaat zo iemand wel 2x nadenken alvorens nog is een nieuwe topic te openen en da komt de forumstructuur alleen maar ten goede. Ik weet ni waar ik met deze gedachtengang naar toe wil hoor, just thoughts
Jun-20-2006 11:25
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Vishnu
Los van deze topic: het siert het Beta forum wel dat er minimaal gebruik wordt gemaakt van de verschillende threads, houdt alles goed overzichtelijk en tvalt me op dat als een nieuweling een nieuwe thread opent, dat dat vaak niet in dank wordt afgenomen door de meer ervaren garde Ik bedoel maar, post zoiets in de offtopic thread en er gaan al veel minder hanen naar kraaien. Nuja, op die manier gaat zo iemand wel 2x nadenken alvorens nog is een nieuwe topic te openen en da komt de forumstructuur alleen maar ten goede. Ik weet ni waar ik met deze gedachtengang naar toe wil hoor, just thoughts
Ik vraag me wel af waarom dit in deze topic staat
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-20-2006 11:41
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik vraag me wel af waarom dit in deze topic staat
Omdat deze topic een voorbeeld is van de fenomenen die ik net aangeef
Jun-20-2006 11:42
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
waarom wordt mellow_head eigenlijk niet geband? Die had hier IMO zelfs al meer verkeerd gedaan dan Toni_D2
Jun-20-2006 13:06
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Bertn
waarom wordt mellow_head eigenlijk niet geband? Die had hier IMO zelfs al meer verkeerd gedaan dan Toni_D2
Toni_D2 is suspended; not banned. Dusss; wie ook achter Toni zit, ge kunt em weer gebruiken
Mellowhead mag van mij wel een permban
Jun-20-2006 13:29
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Toni_D2 is suspended; not banned. Dusss; wie ook achter Toni zit, ge kunt em weer gebruiken
Mellowhead mag van mij wel een permban
u vraagt, Benny draait Hoe lang istem nu gebanned?
Jun-20-2006 15:58
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Push2005
INB4DALOCK
Iedereen is der ondertussen al in.. Zo ongepast
Weinig threads..valt toch mee... 119967 posts in 1444 threads... gemiddeld 83 antwoorden per thread.