Uh zal rond de 25 postst kwijt zijn, vind wel KUT dat mijn mooie partyreport van TE nu pleitte is, en de Qontact thread is al weer opgestart zag ik al wel
Mar-02-2002 17:37
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
ik ben een stuk of 2300 posts kwijt.
Mar-02-2002 20:39
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Jukx
ohhja, die vakantie-thread!
kan je misshcien nog ff die link geven over wat er allemaal te doen was op Kreta??
daar ga ik namelijk ook naartoe, maar moet nog steeds ff op die site kijken.. is misschien wel handig!
Ja zal hem weer posten als ik hem weer vind. Vriend van me heeft hem in ze favorieten staan ik niet, dus zal het nog ff vragen
Mar-03-2002 00:48
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
ben maar een stuk of 30 posts kwytgeraakt... Maar m'n gemiddelde aantal posts per dag is wel iets van 33% naar beneden gedonderd , niet dat dat een hoog aantal was of zow...
volgens mij ben ik er niet zo heel veel kwijt, was toch een weekie weg..heb er nu zon 565...mn gemiddelde is ongeveer 0,5 p/d naar benee..maar dat boeit niet :P ben nog steeds marco v addict hehehe
alleen nu met zwaar gekneusde pols...typt rot met 1 hand..en helemaal als dat dan ook nog links is:P
Ik ben ruim 100 posts kwijt.. M'n avatar is ook pleite en m'n thread over 'Wat doen we in ons dagelijks leven?'.
Misschien werd Swamper ook een beetje ziek over dat gezeik met die Mods en heeft ie de boel maar gereset
Mar-03-2002 15:14
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Flipper01 Ik ben ruim 100 posts kwijt.. M'n avatar is ook pleite en m'n thread over 'Wat doen we in ons dagelijks leven?'.
Misschien werd Swamper ook een beetje ziek over dat gezeik met die Mods en heeft ie de boel maar gereset
lol ik denk het
Zou ie dan meteen de rankings van tracklist en livesets die normaal automatisch worden ge update verneukte hebben? Wat links downgehaald hebbe van singles die ie nacht ervoor heeft neergezet.. De posts uit chill music etc ook maar eem verwijdert.. Uploads van samples maar eem gesloopt.. eve voor gezorgd dat 250 mensen opnieuw moeten registreren.. dat iedreen voor mailinglijst opnieuw moet inschrijven.. en dat 500 samples weg zijn.. Ik denk het wel Beetje om de boel te bedekken denk ik..
Zeker kut dat er nu veel thread weg zijn.. niemand toevallig wat opgeslagen? Af en toe sla ik een thread wel eens op in een textfile.. zoals die Trance Energy reports.. ff offline lezen (je moet iets met een modempje ).. maar pas heb ik weer eens de boel opgeruimd.. ik heb niks meer