|
חחח
כמובן שזה התכנית הכי טובה באמטיוי... הכי טוב זה להקליט ואז כל פעם שיש שיר דאנסהאוס מגעיל כזה עושים
FF
למען האמת, נראה לי שהטראנס (או הדאנס בכיוון טראנס) משתלט בחזרה על המצעד אחרי 3 שנים של דאנסהאוס...
Ian van Dahl, Way Out West, Lange, B&J
ויש עוד כמה
לא רע, חפו הימים בהםן הייתי רואה את התכנית כדי להריע ל-2 נציגויות הטראנס בלבד שנאבקו על הכניסה למצעד

___________________
Check My Music
|