|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
Daar ben je veel mee als er kak uit uw mond komt 
En dat zal er uit komen als je niet de gewoonte hebt om kostuums te dragen. Want dan voel je je absoluut niet op je gemak. Het grootste deel van de kostuumdragers komt erg stroef over, net om die reden. Je merkt echt dat die er zich niet goed in voelen.
|
Jah, dat hangt van de persoon af he. hoedanook speelt ge daar toch een rolleke, allé, ik toch. Normaal ben ik niet zo iemand me ne stevige ruggegraat, maar alst mondeling examen is probeer ik altijd ijskoud zelfverzekerd over te komen.
Ik bedoel, die mannekes die hebben ni liever dan da gij moeite doet voor hun, daar hebben ze jaren hun klooten voor afgedraaid omdat ze denken dat ze respectabel zouden zijn daarom. Streel hun ego door een effor'ke te doen. Ze zijn ook ni blind eh, percies of iémand is het gewoon een kostuum te dragen En feit, als der kaka uit uwe mond komt zal het niks helpen, maar misschien maakt het wel het verschil tussen een 9 of een 10.

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|
|
Jun-23-2006 19:11
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Jah, dat hangt van de persoon af he. hoedanook speelt ge daar toch een rolleke, allé, ik toch. Normaal ben ik niet zo iemand me ne stevige ruggegraat, maar alst mondeling examen is probeer ik altijd ijskoud zelfverzekerd over te komen.
Ik bedoel, die mannekes die hebben ni liever dan da gij moeite doet voor hun, daar hebben ze jaren hun klooten voor afgedraaid omdat ze denken dat ze respectabel zouden zijn daarom. Streel hun ego door een effor'ke te doen. Ze zijn ook ni blind eh, percies of iémand is het gewoon een kostuum te dragen En feit, als der kaka uit uwe mond komt zal het niks helpen, maar misschien maakt het wel het verschil tussen een 9 of een 10. |
Vind ik ook 
Ik vind dat het dragen van een kostuum ergens wel een teken van respect is, maarja das miss een "ouderwetse" opvatting 
Ik voel me alleszinds nie ongemakkelijk of stroef erin 
|
|
Jun-23-2006 19:32
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Jun-23-2006 19:38
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:33.
Forum Rules: