|
Re: Re: דור ישן הולך - דור חדש בא
| quote: | Originally posted by uzi
אילן היקר, ביננו הדיון מיותר מפני שעל טעם וריח אין מה להתוכח. נוסף על זה אל תשכח שהדירוג (מצעד) של 100 הגדולים של המגזין הזה לא אמין בכלל! אני יכולתי להצביע עשרות פעמים לפרסיז'ן. אני מזכיר לכם שיש תוצאות בהן מופיעים תקליטנים אנונימיים לחלוטין שבכוונה רימו על מנת להכנס. נוסיף על כך שאנשים מצביעים למי שהם מכירים (אם בכלל הם מכירים תקליטנים). ונוסיף על כך את העובדה שזה מצעד שמיצג יותר פירסום מאשר כשרון. ארמין כבר ממזמן היה צריך להיות מקום ראשון! וטיאסטו לא היה צריך להיו מקום ראשון כל כך הרבה זמן. מכל השמות הגדולים ארמין היחיד שנשאר נאמן למאזינים ולתוכנית רדיו, מה גם שהוא היחיד ששומר פינה חמה של טראנס מרגש בסטים שלו. |
עוזי תגיד משתגיד
לדי גיים חשוב להכנס למצעד הזה כי זה למעשה מהווה להם א. אפשרות לשדרוג כמות הכסף שהם יקבלו על הופעות
ב. מועדונים רבים לא רק בארץ אלא ברוב העולם אוהבים לעטר כרזה של מסיבה עם די גיי שנמצא במקום מכובד בדי גיי מאג - זה הפך כבר מזמן למצעד הרשמי שמעניין בעלי מועדונים
ובסופו של דבר ההצבעה של הקהל שבאמת אוהב טראנס/האוס/אלקטרו/מינימל/טכנו/ברייקביט ועוד מיליון ואחד אוהבי זאנרים שונים באלקטרוני מאזנת את ההצבעה של אלה שלא מכירים ונותנת מצעד שדומה יותר למשלדעתך ולדעת רבים צריך להיות
לגבי הדי גיים האנונימיים...הם פשוט מנגנים סגנונות שאתה לא מכיר זה הכל...יש להם תקהל שלהם
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|