אני בעד להישתתף
___________________ progression - in deep sounds
אני יכול להשתתף אם אני יספיק לתקן תקומפקט הימני ואם לא אני יהיה שופט רק תדעו שאם צח משתתף הוא מפסיד טכני =] למרות שמבחינת טכניקה אני חושב שהוא יקח פה
quote:Originally posted by Shahar אני יכול להשתתף אם אני יספיק לתקן תקומפקט הימני ואם לא אני יהיה שופט רק תדעו שאם צח משתתף הוא מפסיד טכני =] למרות שמבחינת טכניקה אני חושב שהוא יקח פה אם אתה שואל אותי לא רק מבחינת טכניקה
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
quote:Originally posted by Glenn-Holmes אם אתה שואל אותי לא רק מבחינת טכניקה טוב בוא לא נעלה לו תבטחון למה בסוף הוא ישתתף בתחרות ואני מרחם על השופטים
נשמע רעיון סבבה....וכן, יהיו סטים חדשים לשמוע
___________________ Facebook
יהיו יותר שופטים ממשתתפים...
___________________ A.K.A Idan
יאללה שמישהו יקח יוזמה (אני משער אחד מהמודים) ויפתח טרד מסודר בנושא ויעלה כבר סט, וכולם כבר יזרמו...
___________________
החלטה סופית: נתחיל עם טרד שבו אנשים יוכלו לשים סטים שלהם להורדה ואם עם הזמן תהיה דרישה לתחרות די גיים ויהיו מספיק מועמדים להשתתף נקיים גם תחרות חן - הטרד הזה הגיע לסיומו אתה מוזמן לסגור טרד רלוונטי יפתח עכשיו
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA